پنج تور صنعتی در اردبیل برگزار شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در سال جاری پنج تور صنعتی برای ۷۰ واحد تولیدی استان بصورت رایگان برگزار شده است.
کد خبر: ۹۳۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵ 25 January 2021

 

محمد اهلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: هدف از برگزاری تورهای صنعتی حضور واحدهای تولیدی استان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و آشنایی واحدهای تولیدی با فناوری‌های روز است که در قالب بازدید از نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و بازدید از واحدهای صنعتی موفق داخل و خارج از کشور انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تورهای صنعتی به دو صورت تورهای داخلی و خارجی در شهرک‌های صنعتی برگزار می‌شود،اظهارکرد: با اجرای چنین برنامه‌هایی می‌توان در پیشبرد اهداف شرکت شهرک‌های صنعتی عملکرد مثبتی داشته و در بهبود عملکرد واحدهای صنعتی به جهت استفاده از تجربیات سایر استان‌ها نیز موثر واقع شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از برگزاری تورهای صنعتی و بازدید از نمایشگاه‌های داخلی و خارجی با هدف آشنایی واحدهای تولیدی با دانش روز دنیا خبر داد و گفت: بازدید از نمایشگاه‌های داخلی و خارجی در قالب تورهای صنعتی رایگان از سوی این شرکت دنبال می‌شود.

اهلی برگزاری تورهای صنعتی را در جهت افزایش سطح دانش و بهره‌وری واحدهای تولیدی موثردانست و افزود: صنعتگران و تولیدکنندگان در قالب تورهای صنعتی می‌توانند از واحدهای تولیدی با زمینه فعالیت‌های مشابه بازدید کرده و در جریان این بازدیدها به تبادل اطلاعات، تجارب و هم‌رسانی فناوری بپردازند.

وی از جمله برنامه‌های این شرکت برای حمایت از واحدهای راکد و نیمه‌فعال را استفاده از ظرفیت کلینیک کسب و کار برای باز فعال‌سازی این واحدها ذکر کرد و گفت: با توجه به نیاز صنایع به مشاوره و تبیین راهکارهای مناسب برای افزایش تولید می‌توان به سادگی عوارض و آسیب‌های متعدد را از دوش صنایع برطرف کرد و بر این اساس نقش مشاوران صنعتی در این امر بسیار حائز اهمیت و کارگشا خواهد بود.

بر اساس آمارهای موجود ۳۴ درصد واحدهای صنعتی استان اردبیل راکد یا نیمه‌فعال است.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار