فريب دختران ساده لوح با پيشنهاد ازدواج

کد خبر: ۹۳۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶ 13 September 2015

فردي كه به بهانه ازدواج عكس هاي خانوادگي دختران جوان را به دست آورده و با تهديد انتشار در فضاي مجازي از آنها اخاذي مي كرد، توسط پليس فتا استان اصفهان شناسايي و دستگير شد. به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ " سيد مصطفي مرتضوي " رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان بيان داشت : در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه فردي ناشناس با بدست اوردن تصاوير شخصي و خصوصي اش قصد اخاذي از او را دارد بررسي موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

 وي افزود:شاكي در اظهارات خود بيان كرد مدتي پيش در يكي از شبكه هاي اجتماعي مجازي با پسري آشنا مي شوم كه پيشنهاد ازدواج به من مي دهد و با توجه به پيشنهاد او و پيام هاي عاشقانه از طرف او فريب خورده و بنا بر درخواستش عكس هاي خصوصي و خانوادگي ام را برايش ارسال نمودم كه پس از آن تغيير رفتار داده و شروع به اخاذي از من كرد تا عكس هايم را در فضاي مجازي انتشار ندهد. رئيس پليس فتا استان ادامه داد: با تحقيقات و بررسي هاي انجام شده در فضاي مجازي و انجام اقدامات تخصصي متهم كه ساكن اصفهان است شناسايي و دستگير شد. 

اين مقام انتظامي در پايان بيان داشت : در فضاي مجازي هيچ گاه هويت واقعي افراد مشخص نبوده كه اين جزء خصوصيات فضاهاي مجازيست و به همين خاطر بسياري افراد فريب و شيفته ظاهر دروغين مجرمين گرديده و به راحتي به آنان اعتماد و عكس هاي شخصي و خانوادگي خود را در اختيار آنان قرار مي دهند فلذا به شهروندان بويژه خانم ها توصيه مي شود به هويت جعلي افراد در اين فضا اعتماد نكرده و از به اشتراك گذاري عكس هاي شخصي خود در فضاي مجازي اجتناب نمايند
منبع: روزنامه اسرار
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار