باند فرودگاه پارس‌آباد به زودی تکمیل می‌شود

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: با رایزنی‌هایی که انجام دادیم، تلاش بر این است تا به زودی باند فرودگاه پارس‌آباد تکمیل شده و آماده بهره‌برداری باشد.
کد خبر: ۹۳۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴ 13 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی احمدی عصر امروز در جریان بازدید از مراحل اجرایی فرودگاه پارس‌آباد اظهار کرد: قرار است 3 هزار تن قیر برای اجرای لایه دوم آسفالت فرودگاه پارس‌آباد اختصاص یابد تا با هزینه‌کرد هشت میلیارد تومان عملیات بهسازی باند فرودگاه پارس‌آباد تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: بهسازی فرودگاه پارس‌آباد که از زیرساخت‌های مهم منطقه مغان است از سال‌های گذشته شروع شده اما به دلیل کمبود اعتبار دو لایه از آسفالت آن باقی مانده که امیدواریم با قولی که وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان و پیگیری‌های ما از طریق ریاست فرودگاه‌های کشور در حال انجام است، به نتیجه رسیده و امکان تکمیل و بهره‌برداری از آن فراهم آید.

فرماندار پارس‌آباد گفت: قرار است در هفته آینده نیز با مدیرعامل فرودگاه‌های کشور نشستی را برگزار کنیم تا با توجه به اجرای منطقه آزاد تجاری در محدوده پارس‌آباد و بیله‌سوار بتوانیم زمینه فعال شدن این فرودگاه را فراهم کنیم تا امکان بهره‌برداری از این فرودگاه با توجه به قطب کشاورزی بودن مغان بتوانیم از این بستر و ظرفیت استفاده کنیم.

احمدی افزود: در کنار تکمیل باند موجود ما در آینده قصد احداث باند جدیدی را در این فرودگاه داریم تا امکان نشست و برخاست هواپیماهای غول‌پیکر و باری نیز در این فرودگاه فراهم آمده و ظرفیت توسعه مطلوب‌تر و مناسب‌تر را شاهد و ناظر باشیم.

وی با یادآوری اینکه تمام تلاش‌ها و هدف‌گذاری‌ها برای به نتیجه رساندن طرح‌های نیمه‌تمام در این شهرستان است، بیان کرد: در این بین اولویت ما تکمیل باند در حال احداث فرودگاه پارس‌آباد است که امیدواریم نتایج خوب و مناسبی را از این حرکت شاهد و ناظر باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار