شهردار قم:

نقايص طرح تحول در اتوبوسراني برطرف شود

شهردار قم به معاون خود و رئيس سازمان اتوبوسراني مأموريت داد با نظارت دقيق بر اجراي طرح تحول بر اتوبوسراني، نقايص آن را برطرف كنند.
کد خبر: ۹۴۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲ 14 September 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سيد مرتضي سقائيان‌نژاد در جلسه علني شوراي اسلامي شهر قم با اشاره به اينكه بايد با مردم شفاف صحبت كرد، اظهار داشت: مطالعاتي كه براي اجراي طرح تحول در اتوبوسراني انجام شده دقيق و كامل است. اما چرا اين مطالعات تا امروز اجرا نشد؟ به اين خاطر كه آنهايي كه مي‌خواستند اجرا كنند شك و شبهه داشتند پس ما هم بايد با احتياط برخورد كنيم.

وي با اشاره به اينكه مديريت جديد شهرداري آبروي خودش را براي اين طرح وسط گذاشته است، ابراز داشت: براي اجراي اين طرح نياز است با رانندگان اتوبوس تعامل داشته باشيم.

شهردار قم خطاب به مديرعامل اتوبوسراني تأكيد كرد: بايد درب‌هاي اتاقتان به روي رانندگان باز باشيد و ببينيد چه مي‌گويند.

وي خطاب به مديران شهرداري افزود: مرتب خودتان بايد در اتوبوس‌ها حركت داشته باشيد. اول مهر نزديك است و ترافيك شديدتر مي‌شود و ما بايد خودمان را به جاي مردم بگذاريم.

سقائيان‌نژاد اضافه كرد: طرح بي عيب نيست اما نواقص آن در طول اجرا به تدريج برطرف خواهد شد.

وي با اشاره به حساسيت طرح تحول در اتوبوسراني گفت: بايد كميته بحران تشكيل شود كه اگر در جاهايي بايد طرح تغيير كند اين اتفاق بيفتد.

شهردار قم با اشاره به تلاش‌هايي كه در اين مجموعه براي تجهيز ناوگان اتوبوسراني صورت مي‌گيرد، اضافه كرد: امسال ۴۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان تزريق مي‌كنيم و كوشش مي‌كنيم ۵۰ دستگاه ديگر هم تزريق كنيم و بعد طرح را دوباره بررسي خواهيم كرد.

وي خطاب به مديران شهرداري ابراز داشت: نظارت در طول اجراي اين طرح بسيار مهم است و انعطاف‌پذيري در حد اعلا بايد وجود داشته باشد همچنين تعامل با رانندگان بايد مد نظر شما قرار بگيرد.

وي اظهار داشت: شورا و شهرداري يك حرف مي‌زنند و آن هم خدمت‌رساني به مردم در حد اعلا است. از مردم مي‌خواهيم به ما فرصت يك ماهه‌اي بدهند تا اين طرح را اجرا كرده و اگر نقصي دارد اصلاح كنيم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار