قابل توجه نماینده عالی دولت در استان بوشهر؛

پیشروی مخالفان دولت در اداره کل تامین اجتماعی

کد خبر: ۹۴۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴ 14 September 2015
به گزارش تابناک بوشهر اتحادخبر مدعی شد: از زمان انتشار خبر بازنشستگی مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر، نمایندگان اصولگرای استان از شخصی به نام احمد آقایانی به عنوان گزینه مدنظرشان برای مدیرکلی تامین اجتماعی استان حمایت خود را اعلام داشته و همه تلاش خود را برای انتصاب وی به کار گرفته اند.

 احمد آقایانی اهل بوشهر است و پس از برخورد سیاسی از طرف مدیرکل سابق تامین اجتماعی استان با برزگرزاده، رئیس کنونی شورای اسلامی شهر بوشهر که در آن زمان تصدی تامین اجتماعی شعبه 1 بوشهر را بر عهده داشت، به جای وی منصوب شد.

یکی از دلایل حمایت نمایندگان اصلولگرای استان از آقایانی، اشتغال این گزینه در سال های ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد به عنوان ریاست شعبات تامین اجتماعی در شهرستان های دیر و کنگان است.

خبرها حاکی است، مهم ترین حامی احمد آقایانی، جمیری نماینده اصولگرای بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی است.

احمد آقایانی پله های ترقی را به یمن فعالیت در دولت احمدی نژاد طی کرده و مورد حمایت مدیرکل سابق تامین اجتماعی استان بوشهر که یکی از روسای ستاد انتخاباتی محمود احمدی نژاد در استان نیز بوده است، می باشد.

شنیده ها حاکی است، استاندار بوشهر با معرفی هر گزینه غیربومی برای مدیرکلی تامین اجتماعی استان مخالف است و باید این نکته را هم به وی یادآوری کرد که اقتصادی ترین و اجتماعی ترین سازمان استان نباید به دست مخالفان دولت سپرده شود.

گفتنی است، مدتی پیش، رازه، مدیرکل تامین اجتماعی استان، درخواست بازنشستگی نموده و گویا حکم بازنشستگی وی صادر شده است و باید دید طی روزهای آینده، چه کسی عهده دار این سمت در استان خواهد شد؟
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار