افزایش ۸۲ درصدی ورود خودرو به تالش

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تالش گفت: ۳۴۲ هزار و ۱۶۲ دستگاه خودرو از ۲۰ اسفند تا دوم فروردین ماه از مسیرهای مواصلاتی مختلف به این شهرستان وارد شده‌ و این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۲ درصد رشد یافته است.
کد خبر: ۹۵۰۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸ 22 March 2021

 

غلامحسین بختشاهی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: مهمترین دلیل افزایش ورود خودرو به تالش، اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر وضعیت زرد کرونایی این شهرستان است و منجر به افزایش مسافرت ها شده است.
وی افزود: از ابتدای طرح نوروزی امسال تاکنون هزار و ۶۷۲ فقره سفر توسط ناوگان مسافری شهرستان انجام شده و پنج هزار و ۹۰۵ مسافر با ۱۷۱ دستگاه خودرو در این شهرستان جابجا شده اند.

او اظهار کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تالش با تحت پوشش داشتن پنج شرکت اتوبوسرانی،۲ شرکت مینی بوس رانی و سه شرکت مسافربری سواری خطی بین شهری با ۳۴ دستگاه اتوبوس،۷ دستگاه مینی بوس و ۱۳۰ دستگاه سواری مسافران نوروزی را جابجا کرده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تالش در خصوص شمار سفرهای درون و برون استانی از این شهرستان گفت: در تعطیلات نوروز تاکنون ۵۴۲ فقره سفر برای جابجایی هزار و ۷۰۵ مسافر برون استانی و هزار و ۱۳۰ فقره سفر برای جابجایی چهار هزار و ۲۰۰ مسافر درون استانی انجام شده است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و مناطق گردشگری طبیعی نظیر طرح های نوار ساحلی خزر، در ۱۱۰ کیلومتری غرب استان گیلان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار