دو رشته جدید مقطع کارشناسی ارشد به جمع رشته های دانشگاه اراک اضافه شد

مجوز کد رشته جدید رشته مهندسی ایمنی ، بهداشت و محیط زیست و رشته ی علوم و مهندسی آب گرایش هیدرو انفورماتیک در مقطع کارشناسی ارشد به رشته های دانشگاه اراک اضافه شد.
کد خبر: ۹۵۳۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴ 07 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دانشگاه اراک چهارمین دانشگاه در کشور است که رشته مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست در مقطع کارشناسی ارشد را به جمع رشته های تحصیلی خود افزوده است.
دکتر محمد سلیمان نژاد، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اراک در این باره گفت : شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی مجوز پذیرش دانشجو در رشته های جدید مهندسی ایمنی ، بهداشت
و محیط زیست و علوم و مهندسی آب گرایش
هیدرو انفورماتیک در مقطع کارشناسی ارشد را صادر کرده است و متقاضیان می‌توانند در آزمون ورودی سال ۱۴۰۰ این رشته را انتخاب کنند.
دکتر سلیمان نژاد در تشریح هدف اخذ رشته مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست افزود : رشته مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست که رشته ای میان رشته ای است و هدف از اخذ کد رشته آن در دانشگاه اراک ، آموزش افردای است که دارای توانایی های لازم برای طراحی و نظارت برحسن اجرای پروژه های تخصصی در زمینه های مختلف این رشته بوده و قادر به انجام تحقیقات لازم برای حل مسائل و مشکلات زیست محیطی کشور باشند.
وی اظهارداشت: با افزوده شدن گرایش هیدرو انفورماتیک در رشته مهندسی آب ، تعداد گرایش های این رشته در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه اراک به دو گرایش رسیده است.
شایان ذکر است با ورود رشته مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست در جمع رشته های دانشگاه اراک، زمینه ی گسترده دانشگاه جامع استان مرکزی با صنایع مختلف بیش از پیش گسترش خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار