ضرورت حضور آگاهانه مردم در انتخابات/مردم باید در انتخاب افراد اصلح برای مدیریت کشور خود را آماده کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: مردم باید آگاهانه در انتخابات شرکت کنند وبا انتخاب افراد اصلح برای مدیریت کشور این آزمون را باموفقیت بگذرانند.
کد خبر: ۹۶۵۵۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ 21 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک افزود:تمام آحاد مردم باید خود را برای انتخاباتی باشکوه، حماسه‌ساز، عزت‌آفرین و با اقتدار آماده کنند.
وی با اشاره به اینکه پس از ۱۱ روز مقاومت، مردم مظلوم فلسطین به پیروزی با عظمتی دست پیدا کردند یادآورشد: باوجود اینکه فلسطینیان در این مسیر، شهدای زیادی تقدیم کردند و به هفت هزار واحد مسکونی خسارت وارد شد اما سرانجام به پیروزی رسیدند.
وی با بیان اینکه این پیروزی در سایه اتحاد، انسجام و همبستگی مردم فلسطین و قدرت اراده اهالی قدس شریف محقق شد افزود: فلسطینی‌ها در زمان‌های گذشته با سنگ مقابل اسرائیل می ایستادند اما امروز رژیم غاصب صهیونیستی که خود را جزو پنج تا ششمین ارتش قدرتمند دنیا می داند، در مقابل عزم و اراده و تجهیزات مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین عاجز ومستاصل شده است.
امام جمعه اراک با بیان اینکه ننگ بر کشورهای عربی که از ملت خود دفاع نکردند و آنها باید زیر خاک بروند گفت: سیاستمداران ورشکسته غرب بدانند که امت اسلام، ملت فلسطین و مقاومت زنده و جاوید است.
آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه خداوند وعده داده و به طور قطع از انسان‌های با ایمان دفاع می کند گفت: امید می رود دولت آینده در زمینه فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و چالش‌های اجتماعی، امنیت ملی و بین‌المللی، تشکیل خانواده و ازدواج برای جوانان، اشتغال، مدیریت منابع نقدینگی، اشتغال خرد، حمایت از کشاورزی، کارآفرینی، و بخش‌های غیردولتی و سایر موارد گام بردارد و به معنای واقعی با فساد مبارزه کند.
وی یادآورشد: مشکلات زیادی در زمینه خصوصی‌سازی ایجاد شد که نمونه آن مقرر شده بود پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند واگذار شود اما با پیگیری‌های اینجانب و دستور رهبر معظم انقلاب از این امر جلوگیری شد.
امام جمعه اراک با اشاره به ضرورت عمل به سه دستور مهم اسلام، دعوت به خیر، دعوت به معروف و مبارزه با منکرات اظهارداشت:این امور از بزرگترین عبادات است که باید مورد توجه جدی همگان قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار