نماینده مردم میاندوآب در مجلس:

سهم تحریم در اقتصاد کشور تنها ۳۰ درصد است

نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها ۳۰ درصد از مشکلات کشور در امور سهم تحریم‌ها بوده و ۷۰ درصد آن با سوء تدبیر در میان مدیران مرتبط است.
کد خبر: ۹۶۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۱ 18 September 2015

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، حجت‌الاسلام روح‌الله بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درارومیه، با اشاره به سهم 30 درصدی تحریم‌ها در اقتصاد کشور، اظهار داشت: زمانی که ما تحریم‌ها را در اقتصاد کشور مرتبط دانسته و آن را بزرگ‌نمایی می‌کنیم همچون بزرگ‌نمایی غرب است که امر نادرستی بوده و باید اصلاح شود.

وی افزود: بخش عظیمی از مشکلات اقتصادی کشور حدود 70 درصد مرتبط با بی‌تدبیری مدیران و مسئولان کشور بوده و باید برای آن چاره‌اندیشی شود.

بیگی بابیان اینکه عبور از تحریم‌های غرب با مدیریت نیروی انسانی میسر می‌شود، گفت: با مدیریت صحیح نیروی انسانی در کشور و ایجاد همدلی و هم‌زبانی میان مردم و مسئولان و نیز پیروی از فرموده‌های رهبر معظم انقلاب، دشمن را زمین‌گیر کرده و با تکیه‌بر استقلال و آزادی تحریم‌ها را می‌توان خنثی کرد.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دلایل اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه ایران، تأکید کرد: از بدو ظهور و بروز اسلام کافران و مشرکان به دین اسلام موضع گرفتند، در جمهوری اسلامی ایران نیز پس از پیروزی انقلاب، فرصت آمریکا و اسرائیل به تهدید تبدیل‌شده و قدرت پوشالی آنان به زمین آمد.

وی گفت: با لحاظ این نکته که آمریکا در زمان شاه به ایران تسلط کامل داشت، پس از انقلاب اسلامی پوزه او به زمین‌خورده و باهمت جوانان ایران اسلامی منجر به اخراج مستشاران آمریکایی و تسخیر لانه جاسوسی شد، در قضیه طبس هم هواپیمای آمریکایی زمین‌گیر شد که با لطف الهی و رهبری هوشمند رهبر حکیم نقشه‌های دشمن شکست خورد.

بیگی بابی نتیجه دانستن تحریم‌ها بر مردم کشورمان بیان کرد: دشمن با اعمال تحریم‌های زورگویانه سعی در تسلیم ملت ایران دارد درحالی‌که طی 8 سال دوران دفاع مقدس ملت قهرمان ایران با تقدیم ثمره‌های وجودشان و گذشتن از جان و مال خود، از انقلاب و کشور خود دفاع کردند بنابراین در برابر تحریم‌های اقتصادی نیز ایستادگی می‌کنند.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی انقلابی برای مادیات نبود که اکنون با تحریم‌ها دچار شکست بشود، انقلابی که مردم ایران در آن نقش‌آفرینی کردند، انقلابی اسلامی و روحانی بود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر کشور جمهوری اسلامی ایران قدرت برتر در منطقه خاورمیانه و در کل جهان در عرصه‌های مختلف علمی، نظامی، دفاعی، امنیتی و اجتماعی است که به حول و قوه الهی از رشد جهشی و جهادی فوق‌العاده‌ای برخوردار است و باوجود رهبری مقتدر و پشتیبانی از نظام اسلامی و قطره‌قطره خون شهدای انقلاب اسلامی در برابر بیگانگان ایستادگی می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار