آموزش وپرورش جای شتاب زدگی نیست

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: آموزش و پرورش جای شعار و شتاب زدگی نبوده و آزمایش و خطا در این مجموعه جایی ندارد.
کد خبر: ۹۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱ 20 September 2015
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: آموزش و پرورش جای شعار و شتاب زدگی نبوده و آزمایش و خطا در این مجموعه جایی ندارد.

به گزارش ایرنا؛مصطفی خزایی افزود: هر گونه آزمایش و خطا می تواند خسران غیر قابل جبرانی را در مجموعه آموزش و پرورش به جا بگذارد.

وی ادامه داد: تصمیمات در آموزش و پرورش باید پخته، علمی و منطقی باشد و بتواند جوابگوی نیازهای فرزندان این مرز و بوم باشد.

وی با بیان اینکه پروژه مهر همزمان با مهر ماه سالجاری آغاز خواهد شد بیان کرد: با اجرای این طرح یک مدیریت تخصصی در این حوزه به کار گرفته خواهد شد و خانواده، دانش آموزان، فرهنگیان و سایر اقشار جامعه را با فضای تعلیم و تربیت هماهنگ خواهد کرد.

وی بیان کرد: تربیت خانواده در کنار تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش مکمل هم هستند و هر یک از این موارد بدون وجود دیگری نمی تواند نتیجه بخش باشد.

وی ادامه داد: هم اکنون نسل جوان و نوجوان با خطراتی مواجه هستند که نمونه آن دسترسی بسیار آسان به دنیای مجازی است.

وی ادامه داد: رسانه ها و متولیان فرهنگی نیز در مقابل دانش آموزان نقش اساسی دارند و ارتباط موثر این نهادها می توانند باعث هدایت بیشتر دانش آموزان شوند.

وی با اشاره به لزوم توجه بیشتر والدین به هدایت تحصیلی گفت: علاقه، استعداد و ظرفیت شغلی از مهمترین معیارهایی است که باید درنظر گرفته شود.

استان همدان 283 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار