۱۰۰ درصد خانوار شهری هلیلان گاز دار شدند

طی سال گذشته در بحث گازرسانی، خدمات زیادی به مردم شریف شهرستان هلیلان ارائه شده که نتیجه آن گازدار نمودن ۱۰۰ درصد خانوار شهری و بیش از ۸۴ درصد خانوار روستایی می‌باشد.
کد خبر: ۹۶۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲ 10 June 2021

  به گزارش تابناک ایلام؛ عباس شمس اللهی افزود: طی سال گذشته در بحث گازرسانی، خدمات زیادی به مردم شریف شهرستان هلیلان ارائه شده که نتیجه آن گازدار نمودن ۱۰۰ درصد خانوار شهری و بیش از ۸۴ درصد خانوار روستایی می‌باشد.

وی گفت:در بحث گازرسانی به بخش مرکزی این شهرستان تنها روستای گراب به‌علت معارضین محلی فاقد گاز بوده که خوشبختانه با رفع شدن معارض، بزودی عملیات گازرسانی به این روستا شروع و به شبکه سراسری گاز متصل خواهد شد.

شمس اللهی افزود: انتظار می‌رود این شرکت با پشتوانه مردم و مسئولین بتواند رنگ محرومیت را از چهره‌ هلیلان بزداید و با شعار "گاز محور توسعه" شرایط توسعه و رشد زیر‌ساخت‌ها را در هلیلان به وجود بیاورد.

وی بیان داشت: در بخش جزمان، گازرسانی به دهستان داربید با بیش از ۹۰۰ خانوار به طور کامل صورت گرفت و در دهستان زردلان نیز مطالعات امکان سنجی، طراحی و برآورد اولیه گازرسانی به این دهستان صورت گرفته است که در صورت تاُمین اعتبار مالی، عملیات اجرایی گازرسانی به این دهستان نیز شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: در این شهرستان تاکنون ۱۶۹ کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع اجرا و دو هزارو ۸۶۶ انشعاب علمک نصب گردیده است که از طریق احداث ۶ ایستگاه CGS و TBS و چندین ایستگاه اندازه گیری، پایش و کنترل می‌شود./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار