مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام:

جشن های دهه ولایت در بقاع متبرکه استان برگزار می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام از برگزاری جشن های دهه ولایت در ۱۵ بقعه متبرکه استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۹۷۸۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰ 14 July 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد فتاحی در جلسه هماهنگی مراسم و جشن‌های غدیر به همت بنیاد بین‌المللی غدیر استان ایلام ضمن تبریک پیشاپیش عید غدیر و دهه ولایت و امامت عنوان کرد: در این دهه به همت بنیاد غدیر استان و تمامی دستگاه‌های متولی و همچنین هیئت‌های مذهبی کانون‌های فرهنگی پایگاه‌های مقاومت و شبکه تبلیغی استان برنامه‌های شاد و متنوع و پر محتوایی تدارک دیده شده است.

وی بیان داشت: از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در دهه ولایت پخت ۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط هیئت‌های مذهبی استان و تقسیم بین نیازمندان است.

فتاحی افزود: از دیگر برنامه‌هایی که در عید امامت و ولایت اجرا خواهد شد اهدای دو هزار جلد کتاب با موضوع غدیر در سطح استان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام مطرح کرد: ۱۵ بقعه متبرکه استان در دهه ولایت برنامه جشن خواهد داشت.

وی در ادامه به اهم برنامه‌های دهه ولایت اشاره کرد و گفت: اجرای جشن‌های شکوه ولایت با همکاری صدا و سیمای مرکز ایلام انجام می‌شود، همچنین برگزاری پویش خانواده شاد علوی و پویش کتابخوانی غدیر از جمله برنامه‌های اجرایی در این دهه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام تصریح کرد: ستادهای شهرستانی غدیر در تمامی شهرستان‌ها تشکیل شده و فعال هستند.

حجت الاسلام فتاحی یادآور شد: جشنواره ملی بهار ولایت با شعار ایران قوی در پرتو غدیر، اعزام مبلغ در ایام غدیر، برگزاری جشن عید ولایت توسط حوزه‌های علمیه سراسر استان، حضور روحانیون و مبلغین و مبلغات در مراسمات این ایام، توزیع پرچم غدیر بین بازاریان، راه اندازی پویش فقط به عشق علی (ع)، احسان علوی و نذر غدیر با کمک اصناف و بازاریان استان، نورافشانی در آسمان شهرها استان به مناسبت عید غدیر و… با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان طی دهه ولایت برگزار می‌شود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علیمرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
کرونا عجب ویروس مذهبی و با ادبیه،
جاهای مذهبی نمیره،
موقع انتخابات نمیاد،
روزهای جمعه بخاطر اقامه نمازجمعه نمیاد،
مواقع راهپیمایی نمیاد ،
امامزادها و بقاع متبرکه که اصلا،
کرونا مچکریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
آقای فتاحی و همکاراش و کریمی تبار نماینده رهبر در استان ضمانت سلامتی مردمو میدن ،با شیوع موج پرخطر پنجم کرونا مردم در اماکن سربسته متبرک دورهم جمع بشن؟
شما نمیخواد بفکر شور و نشاط جامعه بیفتین اگه ذره ای از عقلتون استفاده کنین با تورم پائین و اقتصاد پویا شورو نشاط خودش با هزینه شخصی خودش میاد
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار