در تعطیلات ۶ روزه

سوخت رسانی بی وقفه در استان همدان ادامه دارد

در پی تعطیلات اعلام شده که از دوشنبه ۲۵ مرداد آغاز و تا ۳۰ مردادماه ادامه دارد مدیر منطقه همدان از فعالیت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و استمرار سوخت رسانی مطلوب خبر داد.
کد خبر: ۹۸۶۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹ 17 August 2021
در پی تعطیلات اعلام شده که از دوشنبه ۲۵ مرداد آغاز و تا ۳۰ مردادماه ادامه دارد مدیر منطقه همدان از فعالیت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و استمرار سوخت رسانی مطلوب خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از روابط عمومی این شرکت امین روستایی گفت: کارکنان تأسیسات و عملیات انبار‌های نفت ایثارگران و نوشیجان، ناوگان نفت بَری زمینی و جامعه جایگاه داران استان برای ارائه سوخت به بخش حمل و نقل سبک و سنگین شبانه روزی در تلاشند.

وی از آمادگی کامل منطقه برای تأمین و توزیع بنزین، گازوئیل و دیگر سوخت‌های معین به شهروندان استان و دیگر هموطنان استان‌های دیگر خبر داد.

ایشان با بیان رصد دقیق جریان اقدامات سوخت رسانی، افزود: مدیریت، معاونین، روسای نواحی مستقر در شهرستان‌های تابعه و مسئولان واحد‌های ستادی ذیربط در کنار اقدامات جانبی،  ناظر بر کیفیت و کمیت عرضه سوخت تحویلی ۲۴ ساعته آنکال هستند.

وی تصریح کرد: بازرسی از جایگاه‌ها و مصرف کنندگان عمده  به صورت تصادفی و برنامه ریزی شده در ایام تعطیل اشاره شده در دستور کار شرکت قراردارد. 

روستایی اطمینان داد: این اقدامات در طول سال انجام شده، اما سوخت رسانی مطلوب و بهینه در این روز‌ها به صورت ویژه در جریان و همه جایگاه‌ها فعال و در مدار خدمت رسانی هستند. 

مدیر منطقه همدان سامانه پاسخگو و تلفن گویای ۰۹۶۲۷ را برای انتقال نقطه نظرات، گلایه‌ها و یا شکایات شهروندان اعلام کرد.

این مقام مسؤول درخواست کرد: تعطیلات اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونا و مدیریت بیماری همه گیر شده برای در خانه ماندن، کنترل و پیشگیری از ابتلای بیشتر مردم عزیز به این ویروس منحوس بوده و امید است برای حفظ جان خود، خانواده‌ها و دیگر هموطنان به یاری مدافعان سلامت شتافته و با اجرای دستور عمل‌های بهداشتی در این برهه حساس نقشی مهم بعنوان شهروندان مسئول ایفاء کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار