باند قاچاق مواد مخدر در استان بوشهر منهدم شد

رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به انهدام باند سوداگران مرگ در محور جنوبی استان بوشهر گفت: در این راستا ۲۸۰ کیلوگرم موادمخدر در شهرستان کنگان با توقیف ۳ خودرو سواری کشف شد.
کد خبر: ۹۹۶۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸ 26 September 2021

سردار حیدر سوسنی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به اینکه فعالیت برای سوداگران مرگ در استان ناامن شده است اظهار داشت: قاچاقچیان مواد مخدر در استان بوشهر همواره مورد رصد و پایش قرار دارند و در این راستا این استان برای قاچاقچیان ناامن شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه حلقه ناامنی برای قاچاقچیان گسترده‌تر می‌شود افزود: با فعالیت شبانه‌روزی نیروی انتظامی تمام محورها و نقاط استان بوشهر تحت رصد و پایش قرار دارد و در برخورد با قاچاقچیان از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه با تلاش نیروی انتظامی در نیمه نخست امسال افزون بر 4 تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده است گفت: شناسایی و انهدام باند مواد مخدر در اولویت قرار دارد و در این راستا تیم‌های تخصصی شبانه‌روز فعال هستند.

رئیس پلیس استان بوشهر از انهدام باند قاچاق موارد مخدر در محورهای جنوبی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات شبانه‌روزی در راستای اجرا طرح برخورد با عناصر اصلی توزیع مواد مخدر و با چتر اطلاعاتی از انتقال محموله مواد مخدر به استان‌های جنوبی مطلع شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان کنگان، طی یک عملیات هماهنگ و دقیق اطلاعاتی و عملیاتی، 2 دستگاه خودرو سواری حامل مواد مخدر را شناسایی و در محور مواصلاتی شهر کنگان متوقف کردند.

سوسنی با بیان اینکه در یک عملیات پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، پلیسی و تلاش‌های شبانه‌روزی 20 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودرو سواری کشف و یک نفر توزیع کننده موادمخدر دستگیر شد تصریح کرد: در 2 عملیات جمعاً 280 کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف، 3 دستگاه خودرو سواری توقیف و 4 نفر سوداگر مرگ دستگیر شد.

وی با اشاره به تشدید برخوردها با قاچاق مواد مخدر در استان خاطر نشان کرد: همکاری مردم با نیروی انتظامی در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر ستودنی چراکه مقابله با سوداگران مرگ به‌صورت فعالیت اجتماعی مردمی در آمده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار