تکنولوژی‌های جدید به صنعت استان وارد شوند

کد خبر: ۹۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱ 23 September 2015
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: بهره مندی از تکنولوژی های جدید توان رقابتی تولید کنندگان را افزایش می‌دهد.

ایرج موفق در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، با اشاره به وضعیت جامعه صنعت و تولید استان اظهار کرد: صنعت کشور یک لوکوموتیو می‌خواهد که قطار جامعه صنعت و تولید را بکشد.

وی با بیان اینکه نیاز است سیاست‌های دولت در راستای بهبود وضعیت صنایع تنظیم شود، تصریح کرد: در صورتی که واردات بیش از حد رونق بگیرد و دلارهای نفتی برای واردات مصرف شود با مشکل روبرو می‌شویم.

این مقام مسئول افزود: در دوران پساتحریم با کشورهایی روبه‌رو هستیم که از لحاظ تکنولوژی بسیار به‌روزتر از ما هستند و اگر قصد رقابت با آنها را داشته باشیم باید صنایع خود را به‌روز کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز تاکید کرد: در دوران پساتحریم باید به دنبال وارد کردن تکنولوژی‌های جدید باشیم تا بتوان واحدهای صنعتی و تولیدی را به روز و اصلاح کرد تا تولیدکنندگان داخلی توان رقابتی خود را افزایش دهند.

وی با اشاره به برخی مشکلات جامعه صنعت و تولید اضافه کرد: البته مشکلاتی که صنایع البرز را با خود درگیر کرده مشکلاتی فراگیر در سطح کشور هستند و تمامی تولیدکنندگان کشور با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند اما گستردگی بعضی مشکلات در البرز بیشتر است.

این مقام مسئول گفت: اداره مالیات، تامین اجتماعی و بانک‌ها همچنان در برخورد با صنعتگران بسیار انقباضی عمل می‌کنند و همین موضوع موجب فرار سرمایه‌گذاران از استان شده است.

موفق در پایان یادآورشد: این سازمان تلاش دارد تا با برنامه ریزی فضا را در جهت بهبود کسب و کار هموار سازد تا شاهد رونق تولیدات در سطح استان باشیم

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار