مدیر کل امور استان های امر به معروف به مناسبت هفته نیروی انتظامی مطرح شد ؛
تابناک-حجت الاسلام والمسلمین توانایی در نشست فعالان ستاد امر به معروف با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان قشم گفت : ستاد امر به معروف بازوی توانایی در کاهش آسیب های اجتماعی در همکاری با نیروی انتظامی است .
کد خبر: ۱۰۰۰۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۷ 10 October 2021

به گزارش تابناک از قشم؛ محمد پاینده دبیر محترم ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قشم با همراهی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین توانایی مدیر کل امور استان های ستاد امر به معروف کشور و جمعی از فعالان امر به معروف شهرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامي با حضور در مقر فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان و همکاران ایشان دیدار کردند .

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین توانایی مدیر کل امور استان های ستاد امر به معروف کشور ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی به دلاور مردان و مدافعان امنیت ، تاکید کرد : ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر و گسترش آن در سطح جامعه به نقش غیر قابل انکاری در کاهش تخلفات اجتماعی دارد .

وی تاکید کرد: تشکل مردمی با محوریت امر به معروف و نهی از منکر می توانند به عنوان بازوی توانمندی برای نیروی انتظامی در راستای کاهش تخلفات اجتماعی نقش ایفا کنند .

مدیر کل امور استان های ستاد امر به معروف کشور گفت : با همکاری و مشارکت ستاد و فعالین اجتماعی با نیروی انتظامی برخی از خلاء های اجتماعی کاهش می یابد .

حجت الاسلام والمسلمین توانایی تاکید کرد : بر طبق ماده ۲۰ قانون حمایت از آمران و ناهیان ستاد امر به معروف زمینه و بستر این فریضه الهی در جامعه فراهم شده است .

وی افزود: اگر تمامی دستگاه های اجرایی و بویژه در شهرستان قشم هم افزایی بیشتری بر اساس عمل به ماده ۲۰ حمایت از آمران و ناهیان انجام گیرد باعث کاهش چشم گیری معضلات اجتماعی در جامعه را شاهد خواهیم بود .


مدیر کل امور استان های ستاد امر به معروف کشور تصریح کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر مکانیسم مهمی برای کاهش تخلفات فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی است .

حجت الاسلام والمسلمین توانایی افزود: بی تفاوتی که نقطه مقابل امر به معروف است؛ می تواند آسیب جدی به وحدت اجتماعی ایجاد کند .

 

وی خاطرنشان کرد: آموزش آمران و ناهیان در تاثیر گذاری بیشتر در درون جامعه بسیار حائز اهمیت است .

در پایان نشست محمد پاینده دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر قشم از همکاری بسیار خوب فرمانده محترم نیروی انتظامی و همکارانشان با ستاد امر به معروف و نهی از منکر تقدیر کرد.

سرهنگ مجتبی راست خدیو فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قشم نیز با تقدیر از خدمات و تلاش ارزنده دبیر محترم ستاد شهرستان قشم ، افزود : این همکاری زمینه ساز ریشه کنی معضلات اجتماعی در شهرستان قشم در آینده نزدیک خواهد بود.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار