با برگزاری انتخابات انجمن مجتمع‌ های گردشگری قم اعضای هیئت مدیره این انجمن مشخص شدند.
کد خبر: ۱۰۰۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶ 11 October 2021

به گزارش تابناک قم، گردشگری و صنایع‌دستی قم، علیرضا ارجمندی،مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم با اشاره به برگزاری انتخابات انجمن مجتمع‌ های گردشگری واحد‌های پذیرایی قم اظهار کرد: توسعه پایدار گردشگری استان وابسته به رشد و توسعه انجمن‌های گردشگری است.

او افزود: حضور مدیران مجتمع‌های گردشگری استان در انتخابات امروز حاکی از اهتمام فعالان حوزه گردشگری برای تبیین برنامه‌ها و سیاست‌گذاری برای آینده فعالیت خود در این صنعت است.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم افزود: انجمن‌ها جزئی از ساختار دولت محسوب نمی‌شوند، اما به‌عنوان واسطه بین مردم و قوای حاکم در جامعه نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند.

ارجمندی با اشاره به برگزاری انتخابات مجتمع‌های گردشگری استان تصریح کرد: باید انجمنی را پایه‌گذاری کنیم که واحد‌های گردشگری و سفره‌خانه‌های سنتی کوچک در کنار مجتمع‌های گردشگری بزرگ، برخوردار از مزیت‌های برابر و مساوی باشند، در چنین شرایطی است که خواهیم توانست در عرصه ملی و بین المللی خدمات ارائه کنیم.

او بیان کرد: در انتخابات انجمن مجتمع‌های گردشگری و واحد‌های پذیرایی استان قم، سیدجواد جلالی‌نژاد به عنوان رئیس، حسین حسینی به عنوان نایب رئیس، سعید یوسفعلی به عنوان دبیر، علی حاجی‌پور به عنوان خزانه‌دار، شهاب علی‌عرب به عنوان عضو هیئت مدیره، حمید چیت‌ساز و حمید حضرتی به عنوان عضو علی البدل انجمن انتخاب شدند و همچنین در این انتخابات امیرحسین سرور به عنوان بازرس انجمن برای مدت سه سال انتخاب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار