معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام (ره) قم از ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان، دانشجویان و طلبه‌های تحت حمایت به ارزش هفت میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال در نیمه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱ 12 October 2021

به گزارش تابناک قم، سید محسن صالحی با اشاره به اینکه در نیمه نخست امسال نیز مانند سال گذشته بیشتر کلاس‌های فرهنگی به صورت مجازی برگزار شده، افزود: طی این مدت برای آگاه‌سازی و آموزش مهارت‌های زندگی حدود پنج هزار مددجو، مبلغ ۶۳۵ میلیون ریال هزینه شده است. وی افزود: اخلاق، احکام، مهارت‌های زندگی، کنترل خشم، سبک زندگی اسلامی، امور مذهبی و اعتقادی، تغذیه و سلامت و مهارت‌های فنی و هنری بخشی از مهارت‌های ارائه شده در این دوره‌ها است.

صالحی با بیان اینکه به هزار و ۷۵۰ دانش آموز و دانشجو نیز در کانون‌های فرهنگی خدمات آموزشی و تربیتی ارائه شده است، تصریح کرد: این دوره‌ها با اعتباری بالغ بر ۶۸۳ میلیون ریال برگزار شد.

معاون کمیته امداد استان از تامین شهریه ۱۲ دانشجو را نیز مورد توجه قرار داد، و گفت: در این مدت به ۳۴۶ دانش آموز، دانشجو و طلبه علوم دینی نیز بیش از ۸۶ میلیون ریال خدمت فرهنگی داده شد.

وی از پرداخت ۷۸ مورد کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد استان خبر داد، و تصریح کرد: برای این خدمت، سه میلیارد و ۲۴۴ میلیون ریال اعتبار مصرف شده است.

صالحی افزود: سه هزار و ۲۵۰ مددجوی تحت حمایت از خدمات مشاوره بهره‌مند شده‌اند، که نزدیک به ۲ میلیارد ریال هزینه در پی داشته است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار