تیم های فوتسال نوجوانان گیتی پسند اصفهان و فردوس قم در آخرین روز از رقابت های لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور با شکست رقبای هم گروهی خود راهی مرحله نیمه نهایی شدند.
کد خبر: ۱۰۰۱۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱ 16 October 2021

به گزارش تابناک قم، لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور با حضور ۱۲ تیم در ۲ گروه ۶ تیمی از ۱۹ مهر تا روز جمعه در شهرهای شاهرود و زابل برگزار شد. مسابقات گروه نخست لیگ برتر فوتسال نوجوانان پسر کشور با حضور تیم های گیتی پسند اصفهان، چیپس کامل مشهد، نیکتا چوب سبزوار ، فردوس قم، شهرداری ساوه و آراد شاهرود در سالن شهید اکبری شاهرود برگزار شد.

گیتی پسند اصفهان در پنجمین و آخرین روز از رقابت ها با نتیجه سه بر ۲ چیپس کامل مشهد را شکست داد، فردوس قم هم توانست با نتیجه ۶ بر ۳ نیکتا چوب سبزوار را مغلوب کند و شهرداری ساوه نیز با نتیجه سه بر یک از سد آراد شاهرود عبور کرد.

گیتی پسند اصفهان در پایان این رقابت ها با کسب ۱۲ امتیاز از چهار پیروزی و یک باخت و با ۲۰ گل زده و ۱۲ گل خورده در این گروه صدر نشین شد.

فردوس قم نیز با کسب ۱۰ امتیاز از سه برد، یک مساوی و یک باخت و با ۱۶ گل زده و ۱۱ گل خورده در رده دوم جای گرفت، شهرداری ساوه با کسب ۹ امتیاز از سه برد و ۲ باخت و همچنین با ۱۰ گل زده و ۱۱ گل خورده در جایگاه سوم قرار گرفت.

نیکتا چوب سبزوار هم با کسب هفت امتیاز از ۲ برد، یک مساوی و ۲ باخت و با ۱۵ گل زده و ۱۶ گل خورده به جایگاه چهارم دست یافت، چیپس کامل مشهد با کسب چهار امتیاز از یک برد، یک تساوی و سه باخت و با هفت گل زده و ۹ گل خورده در رده پنجم گروه قرار گرفت و آراد شاهرود هم با کسب یک امتیاز از یک مساوی و چهار باخت با ۱۰ گل زده و ۱۹ گل خورده در جایگاه ششم جای گرفت.

تیم های گیتی پسند اصفهان و فردوس قم از گروه یک به مرحله بعد صعود کردند که باید با ۲ تیم از گروه ۲ برای کسب قهرمانی رقابت کنند.

در این دوره از مسابقات که به میزبانی شاهرود برگزار شد، هشت داور از سراسر کشور رقابت ها را قضاوت کردند.

بهمن ماه سال گذشته هم شاهرود میزبان مسابقات لیگ برتر فوتسال در رده سنی نوجوانان کشور بود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار