مدیر حج و زیارت استان گیلان گفت: تعداد کشته شدگان زائران گیلانی در حادثه رمی جمرات به 23 نفر رسید و سه نفر نیز در بیمارستان سعودی بستری هستند.به گزارش روز جمعه ایرنا از سامانه اطلاع رسانی دفتر حج و زیارت گیلان، حسن فعال اعلام کرد: متاسفانه تعدادی از زائرین کشته شده در حادثه جمرات گیلانی هستند که ضمن عرض تسلیت به خانواده های قربانیان صبر جزیل برای بازماندگان خواستاریم.
کد خبر: ۱۰۰۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳ 25 September 2015

وی ادامه داد: از پنج کاروان گیلانی فقط تعدادی از زائرین یک کاروان به نام منصور یوسف نیا که زائرین لنگرود و رودسر را ثبت نام کرده بود، دچار حادثه شده اند و با توجه به عمق بالای حادثه تاکنون تعداد کشته های رسمی کاروان 23 نفر و سه نفر در بیمارستان سعودی بستری می باشند.
وی افزود: در حال حاضر گروه های امداد و کادر پزشکی به دنبال سایر مصدومین و مفقودین حادثه می باشند که در صورت ارائه خبرهای مستند، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
اسامی شماری از زائران گیلانی کشته شده که شماره کاروان آنها 28159 بوده، به شرح زیر است: احمد اسماعیلی چافی، حجت اوشیانی، کریم پور تقی، حبیب ترابی، غلام رضا خورسند، محمدحسین رمضانی سیاه خلکی، جمشید علم جو، رحمت غلامی جیرگل، ابراهیم فخری نالکیاشری، ابراهیم کریم پور چمچالی، عزت الله مرادی و علی محمد یحیی پور.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :