امام‌جمعه قرچک با تاکید بر ارتباط چهره به چهره مسؤولان با مردم گفت: یکی از جایگاه‌هایی که این امر را محقق می سازد نماز جمعه است، اما حضور برخی مسؤولان را در نماز جمعه خیلی کم مشاهده می‌کنیم.
کد خبر: ۱۰۰۴۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹ 26 October 2021

به گزارش «تابناک تهران»، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک اظهار کرد: دولت جدید جهادی و انقلابی است که در این دولت مبنا بر مردمی بودن است و منظور از مردمی بودن ارتباط چهره به چهره با مردم است.

وی گفت: یکی از جایگاه هایی که این امر را محقق می سازد نماز جمعه است، اما حضور برخی مسئولین را در نماز جمعه خیلی کم مشاهده می‌کنیم.

امام‌جمعه قرچک تصریح کرد: اینکه بنده تاکید دارم که مسئولین در نمازجمعه حضور داشته باشند تنها و تنها دیدار با مردم و رسیدگی به مشکل آنان است، وگرنه حداقل ۱۵۰۰ نفر در نمازجمعه هر هفته شرکت می‌کنند و اگر کل مسئولین بخواهند حضور داشته باشند ۵۰نفر هم نمی‌شوند.

ضرورت اجرای طرح‌های عملیاتی و کاربردی برای بهبود شاخص‌های فرهنگ

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک نیز در این مراسم اظهار کرد: در شرایطی که ضرورت هماهنگی و همسویی صاحبنظران، کارشناسان و برنامه‌ریزان فرهنگی کشور با نیاز‌های فرهنگی جامعه بیشتر احساس می‌شود، ضرورت دارد تمام پیگیری‌های ادارات بخصوص در شورای فرهنگ عمومی نتیجه بخش باشد.

وی گفت: وحدت بین آحاد جامعه فارغ از دیدگاه‌ها و جناح‌بندی‌های سیاسی، یک فرهنگ والاست چرا که در این برهه از زمان نیاز است آستانه تحمل افراد و پذیرش دیدگاه‌های متفاوت با هدف تقویت اخوت و هم‌پیمان بودن برای تحقق آرمان‌های انقلاب افزایش یابد.

فرماندار قرچک افزود: با توجه به اینکه دشمن تبلیغات گسترده‌ای برای منحرف‌سازی جوانان ما و سیاه جلوه دادن شرایط کشور از همه جهات دارد و متأسفانه منجر به خروج نخبگان و فرار مغزها می‌شود، باید با شناخت دقیق از وضعیت موجود فرهنگی و اجتماعی، راهکارهای مناسبی برای جلوگیری از این رخداد ارائه شود.

خطیبی خاطرنشان کرد: در هفته نوجوان و بسیج دانش‌آموزی و روز ملی استکبارستیزی باید برنامه‌هایی در خور منطقه که نقش مهمی در پیروزی و پشتیبانی از انقلاب داشته‌اند، برگزار شود و در اجرای این برنامه‌ها همه ادارات سهیم باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار