مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: هوشمندسازی شهرها به افزایش رضایتمندی مردم در بهره‌گیری از خدمات شهری منجر می‌شود و اقدام‌های خوبی در برخی از شهرداری‌های استان برای تحقق آن انجام شده است.
کد خبر: ۱۰۰۵۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸ 29 October 2021

علی اصغر ذاکری هرندی افزود: با ارائه خدمات هوشمند به مردم در قالب شهر هوشمند، میزان مراجعه های حضوری کاهش و شفافیت نیز افزایش می یابد که این کار با ابلاغ به شهرهای مختلف مورد استقبال قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه حرکت خوبی در شهرداری های استان اصفهان برای اجرای هوشمندسازی شهرها صورت گرفته است، خاطرنشان‌کرد: شهرداری‌های شاهین شهر، بهارستان و نجف آباد در این مسیر سرعت کار بیشتری را نسبت به دیگر شهرها داشته‌اند.

ذاکری هرندی با اشاره به اینکه در اجرای طرح هوشمندسازی شهرها، توجه به ارتقای سطح دانش مردم در بهره گیری از سیستم‌های فناورانه و توسعه خدمات دیجیتال در مدیریت شهری ضروری است، افزود: ارتباط دیجیتال بین مردم و شهرداری‌ها در جهت تحقق شهرهای هوشمند است و مدیریت شهری در مناطق مختلف استان سعی در توسعه این خدمات دارد.

همچنین مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان با اشاره به اجرای طرح پایش تصویری شهرها گفت: تمام شهرهای استان به این سیستم مجهز است و علاوه بر رصد تصویری از دوربین های ثبت تخلفات نیز برخوردارند.

وی یادآورشد: پایش تصویری جزو برنامه های شهر هوشمند محسوب نمی شود بلکه برنامه همه شهرداری‌ها بوده که به سرانجام رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار