آیت الله حسینی همدانی گفت: ماجرای اخیر بنزین نشان داد که اگر نتوانیم زیرساخت ها را محکم کنیم دشمن از هر نقطه ضعفی برای ضربه زدن علیه ایران استفاده می کند.
کد خبر: ۱۰۰۵۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱ 30 October 2021
ماجرای اخیر بنزین قدرت بازدارندگی ایران را نشان داد
به گزارش «تابناک البرز» امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه با اشاره به ۸ آبان سالروز تاسیس سازمان پدافند غیرعامل، گفت: ماموریت مجموعه مذکور این است که تهدیدات علیه زیرساخت های کشور و تاسیسات حساس را خنثی کند.
آیت الله حسینی همدانی افزود: ماجرای اخیر بنزین نشان داد که اگر نتوانیم زیرساخت ها را محکم کنیم دشمن از هر نقطه ضعفی برای ضربه زدن علیه ایران استفاده می کند، در نتیجه پدافند غیر عامل قدرت بازدارندگی کشور را بالا می برد.
وی با اشاره به اینکه مردم علی رغم تهدیدات دشمن وارد بازی دشمن نشدند، اظهار داشت: اگر مدیران کشور اهمیت پدافند غیرعامل را درک نکنند و ابن مهم به نحو شایسته توسعه پیدا نکند، بعضا در معرض تهدیدهای غیرقابل جبران قرار خواهیم گرفت.
امام جمعه کرج درباره مناسبت های آبان تصریح کرد: ۸ آبان سال ۵۹ شهادت حسین فهمیده و روز نوجوان، ۱۳ آبان سال ۴۳ و تبعید امام (ره) از قم به ترکیه، ۱۳ آبان سال ۵۷ شهادت دانش آموزان و روز دانش آموز و ۱۳ آبان سال ۵۸ تسخیر لانه جاسوسی تویسط دانشجویان است.
آیت الله حسینی همدانی مناسبت های آبان را سرفصلی برای مبارزه جبهه استکبارستیز ایران علیه آمریکا دانست و گفت: دانشجویان می دانستند کاری که انجام می دهند با کنوانسیون وین مغایرت دارد و ممکن است برای منافع ملی تهدید ایجاد کند.
وی افزود: پس از دخالت مستقیم آمریکا در امور ایران، دانشجویان با رهبری امام (ره) انقلاب دوم را در قالب تسخیر لانه جاسوسی رقم زدند، ۱۳ آبان نماد استکبار ستیزی است و امروز نه تنها مردم ایران بلکه دنیا آمریکا را دشمن درجه یک جامعه بشری می دانند.
آیت الله حسینی همدانی اظهار داشت: مقاومت مردم ایران در برابر توطئه های آمریکا و متحدان اروپایی آن سرعت اضمحلال ام الفساد جهانی را دو چندان کرده است و نظام لیبرال دموکراسی غرب منشا که منشا تباهی انسان ها است، فروخواهد ریخت.
وی منزوی شدن جریان های لیبرالیستی که دنبال سازش با آمریکا بودند را ثمره حرکت دانشجویان در ۱۳ آّبان سال ۵۸ دانست و تصریح کرد: ابهت پوشالی آمریکا با این اتفاق فروریخت و به مردم زیر سلطه آمریکا در دیگر مناطق جهان جرات قیام داد.
امام جمعه کرج گفت: دست هایی از همان اول نگذاشتند افراد با اسناد لانه جاسوسی ارتباط بگیرند، نباید بگذاریم جریان انقلاب تحریف شود و باید در کتب درسی قرار گیرد، امیدواریم این خواسته رهبری در دولت کنونی تحقق عینی پیدا کند.
آیت الله حسینی همدانی استکبار ستیزی را دستور قران و روش اهل بیت (ع) دانست و افزود: انقلاب اسلامی هرگز با کشورهای استکباری به هر قیمتی دست نمی دهد اما طی چند سال اخیر دوری از این تفکر کشور را تا ورطه سقوط پیش برد.
وی اظهار داشت: مردم دنیا با شعار مرگ بر ایران با ایران پیوند استراتژیک پیدا کرده اند اما عده ای از روی ترس تصور می کنند اگر از این شعار دست برداریم آمریکا با ما دست دوستی خواهد داد اما هرگر اینگونه نخواهد شد.
امام جمعه کرج شعار مرگ بر آمریکا را یک راهبرد دانست و تصریح کرد: تغییر محل مذاکرات هسته ای از وین به بروکسل به آمریکا می فهماند نمی تواند زور بگوید، ایران با این اقدام به آمریکا پیام داد که این "بی کرک و پر" عضو توافق نیست.
آیت الله حسینی همدانی گفت: شهید لندی ادامه شهید فهمیده در درک و اقدام به موقع است، قدرت نرم نظام اسلامی حضور نوجوان و جوان در کنار مسئولین برای روز ۱۳ آبان خواهد بود و انشالله این مراسم ضد استکباری برگزار می شود تا دستگاه دیپلماسی با قدرت بیشتری جلو برود. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار