امام جمعه همدان:
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: حلقه‌های صالحین نیاز‌ها و اولویت‌های روز جوانان را شناسایی کنند و برای آن برنامه داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۰۷۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸ 08 November 2021
 نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: حلقه‌های صالحین نیاز‌ها و اولویت‌های روز جوانان را شناسایی کنند و برای آن برنامه داشته باشند.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از ایرنا، آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» روز دوشنبه در نخستین اجلاسیه شبکه تربیتی، فرماندهی و مدیریتی بسیج (صالحین) استان همدان افزود: فضای کشور در سال‌های آغاز طرح صالحین با فضای تربیتی امروز بسیار تفاوت دارد لذا امروز نیازمند طراحی سبک جدید تربیتی هستیم که در آن تمامی نیاز‌های روز جامعه و قشر جوان و نوجوان دیده شده باشد.

وی تصریح کرد: در کشور سند و قانون به اندازه کافی تدوین و طراحی شده، اما مشکلی اصلی نبود مدیری قوی برای اجرای قوانین و عدم اجرای صحیح این اسناد است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان طرح صالحین را یکی از طرح‌های موفق در کشور دانست و گفت: امروز لازم است تا این مجموعه مورد بازنگری قرار گیرد و نقاط ضعف و قدرت آن، به دقت بازبینی شود.

آیت الله شعبانی موثقی افزود: چندین ماه باید برای این کار وقت گذاشت تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کرد و سپس عوامل قوت را تقویت و عوامل ضعف را برطرف کرد.

وی با بیان اینکه گاهی از اوقات با مشکل نبود انگیزه در جلسات صالحین مواجه هستیم خاطرنشان کرد: وجود انگیزه در بین مربیان یکی از نکات اصلی برای موفقیت در این مسیر است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به دستاورد‌های طرح صالحین از روز تشکیل تاکنون گفت: برای سنجیدن موفقیت هر طرح باید عملکرد و میزان تحقق اهداف آن مورد ارزیابی قرار گیرد و این کار امروز برای صالحین ضروری است.

آیت الله شعبانی موثقی با بیان اینکه هدف طرح صالحین تربیت هشت میلیون بسیجی کارآمد در کشور است گفت: همدان می‌تواند با طراحی جدید و شناخت نیاز‌های روز، مبدع این طرح در کشور باشد که پس از موفقیت در استان می‌توان آن را به سراسر کشور سرایت داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار