استاندار مرکزی گفت: خیرین مدرسه ساز از جمله ظرفیت های ارزشمند استان مرکزی هستند.
کد خبر: ۱۰۰۷۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴ 09 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، فرزاد مخلص الائمه در بیست و سومین جشنواره خیران مدرسه ساز استان مرکزی که همزمان با سراسر کشور برگزار شد افزود:استانداری این استان با بهره گیری از ظرفیت‌های مالی قانونی و سایر ظرفیت‌های غیر مالی بر اساس قانون از آمادگی کامل برای حمایت از خیران مدرسه ساز برخوردار است.
وی یادآورشد: در برهه های مختلف اقتصادی خیرین یار و یاور آموزش و پرورش بوده اند و حمایت های آنها همیشه جاری و ساری بوده و این بسیار ارزشمند است که در هر مقطعی از شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خیرین مدرسه ساز مسیر خود را به درستی انتخاب و طی کرده اند.
استاندار مرکزی با اشاره به برنامه های آتی خود در استان مرکزی اظهار داشت: برنامه‌ای که برای خدمت به مردم این استان به هیات وزیران ارایه شد تحت عنوان سند راهبردی حکمرانی استان است که این سند برنامه محور بوده و با نگاه مسئله محور موضوعات و مسائل استان دنبال می شود.
مخلص الائمه افزود: در این سند هفت محور اصلی از جمله مسائل اقتصادی، زیست محیطی، فرهنگی و توسعه مدیریت استان مرکزی دنبال می‌شود.
در پایان این آیین با حضور استاندار مرکزی، مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان از خیران مدرسه ساز استان قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار