تیم بسکتبال شیمیدر قم در هفته ششم لیگ برتر در ادامه روند موفقیت‌های خود در یک بازی سخت ۹۱ بر ۷۹ آویژه صنعت پارسا مشهد را شکست داد.
کد خبر: ۱۰۰۷۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹ 09 November 2021

به گزارش تابناک قم، در ادامه رقابت های هفته ششم لیگ برتر بسکتبال از ساعت ۱۷:۳۰ عصر روز دوشنبه شیمیدر قم و آویژه صنعت پارسا مشهد در سالن بسکتبال آزادی تهران به مصاف یک دیگر رفتند که نماینده قم این رقابت حساس و نفسگیر را با پیروزی به پایان برد.

نیمه اول این رقابت با نتیجه ۵۸ بر ۴۳ به نفع شیمیدر به پایان رسید و نماینده قم در کوارتر سوم و چهارم نیز با حفظ برتری خود برابر تیم آویژه صنعت پارسا این رقابت جذاب را با برتری پشت سرگذاشت تا پنجمین برد متوالی خود را تجربه کند.

شاگردان مهران شاهین طبع در شیمیدر قم در هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال روز جمعه ۲۱ آبان ماه جاری ساعت ۱۵ با مهرام تهران رو به رو می شود.

بلند قامتان شیمیدر قم در بازی نخست خود در لیگ برتر با نتیجه قاطع ۸۹ بر ۵۰ از سد تیم پدافند هوایی تهران گذشت و در دومین بازی نیز با نتیجه ۷۵ بر ۶۰ تیم سپاهان اصفهان را از پیش رو برداشت، شیمیدری ها در هفته چهارم نیز ۸۷ بر ۴۲ صنایع هرمزگان را اسیر هنرنمایی خود کردند و در بازی پنجم خود نیز ۸۴ بر ۵۰ اکسون تهران را شکست دادند. همچنین دیدار این تیم در هفته سوم لیگ برتر برابر مس رفسنجان به دلیل ابتلای بازیکنان این تیم به کرونا لغو و به زمان دیگر موکول شده است.

شیمیدر قم با سرمربیگری مهران شاهین طبع در گروه ب با تیم های فولاد مبارکه سپاهان، صنعت مس رفسنجان، صنایع هرمزگان، اکسون تهران، آویژه صنعت پارسا و مهرام تهران همگروه است.

نماینده بسکتبال قم فصل گذشته در بین ۱۶ تیم لیگ برتر بسکتبال بعد از تیم های شهرداری گرگان و مهرام تهران بر روی سکوی سوم ایستاد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار