مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خبر داد:
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه فرهنگیان پیرامون فعالیت های قرآنی خبر داد و گفت: ورود قرآن به متن زندگی مردم نیازمند هم افزایی تمامی دستگاه‌ها است.
کد خبر: ۱۰۰۷۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶ 09 November 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی،حجت الاسلام حمید رفیعی اظهار کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی و دانشگاه فرهنگیان این استان به منظور استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در زمینه‌های قرآنی، پژوهشی، فرهنگی تبلیغی، هنری و رسانه‌ای، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: این تفاهم‌نامه شامل هم‌افزایی، تعامل و همکاری مؤثر مبنی بر بهره‌گیری مناسب از ظرفیت‌های موجود دو دستگاه باهدف تعمیق و ترویج فعالیت‌های علمی و حرکت‌های جهادی است.

وی افزود: ایجاد بستر مساعد جهت ارتقا سطح توانمندی مهارتی و آموزشی، ارائه راهکارهای مشترک جهت تولید و ارتقا محتوای آموزشی و تولید محصولات فاخر قرآنی، فرهنگی و رسانه‌ای با استفاده از ظرفیت‌های طرفین و نهادینه سازی انس با قرآن دیگر اهداف این تفاهم است.

حجت الاسلام رفیعی گفت: ما نباید هم‌افزایی را در لایه‌های اجرایی محدود کنیم؛ می‌بایست از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات نهادهای استان برای فعالیت‌های قرآنی بهره‌مند شویم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی هم‌افزایی در محتوای قرآنی را موجب رویدادهای مبارک در حوزه معارف دینی اعلام کرد و بیان داشت: قرآن دنیایی از معارف است که با تبیین آن می‌توان مشکلات جامعه را رفع کرد.

وی در انتها با بیان اینکه باید در مضامین قرآنی که دردهای جامعه را ساماندهی می‌کند به هم‌افزایی برسیم، گفت: قرآن باید در متن زندگی روزمره مردم وارد شود که این موضوع با هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و قرآنی امکان‌پذیر می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار