رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: ساخت بیمارستان آیت الله خوانساری اراک نماد خیرخواهی واحدهای صنعتی ، تولیدی و صنفی استان مرکزی در انجام مسئولیت های اجتماعی است .
کد خبر: ۱۰۰۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲ 11 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،سعید جعفری کرهرودی افزود: فاز دوم این بیمارستان بعنوان تنها مرکز تخصصی سرطان غرب کشور در سال ۱۳۹۵با مشارکت گسترده تولیدکنندگان و اصناف توسط مجمع خیرین سلامت بیمارستان طی مدت ۱۸ ماه با ۹۰ تخت در ۴ هزار مترمربع به بهره برداری رسید و علاوه بر تامین مصالح مورد نیاز بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال کمک نقدی به این پروژه صورت گرفت .
وی ادامه داد : با توجه به ضرورت وجود بخش جراحی در سال ۱۳۹۸ عملیات اجرایی فاز سوم این بیمارستان در فضایی به وسعت ۴۵۰۰ مترمربع و ۴ طبقه آغاز شد که هم اکنون بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی می گردد صنعتگران ، معدنکاران و صنوف استان در مجموع بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال در این امر خداپسندانه مشارکت کنند .
محمد مهدی همتی رئیس مجمع خیرین سلامت بیمارستان آیت اله خوانساری اراک هم با قدردانی از سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان در هماهنگی و همراهی در این پروژه گفت : اکنون به لطف خیرین ، بیمارستان آیت اله خوانساری اراک مطابق با استانداردهای روز دنیا و بهره گیری از تجهیزات پیشرفته بعنوان قطب درمان سرطان در غرب کشور شناخته می شود به نحوی که دستگاه شتاب‌دهنده‌ای که در اختیار این بیمارستان قرار گرفته یکی از پیشرفته‌ترین تجهیزات حوزه درمان بیماران سرطانی دنیا است .
وی اظهار داشت : مفتخریم که این مجمع با حمایت خیرین علاوه بر ساخت بیمارستان در زمینه آموزش ، پیشگیری ، مددکاری بیماران و خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان نیز فعالیت می کنند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار