معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت:۱۵۰ واحد تاسیسات گردشگری استان با کاهش محدودیت‌های سفر در دوران کرونا آماده میزبانی از مسافران و گردشگران هستند.
کد خبر: ۱۰۰۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴ 11 November 2021

 

به‌گزارش تابناک مرکزی، سید حسن حسینی افزود: تمامی تاسیسات گردشگری استان شامل هتل، مهمانپذیر، سفرخانه سنتی، رستوران های بین‌راهی، اقامتگاه، بوم گردی و خانه مسافرهای استان مرکزی آماده میزبانی از مسافران و گردشگران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی هستند.
معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی اظهار داشت: پیش از بازگشایی تاسیسات گردشگری بازدیدهای تخصصی و مشترک در استان انجام شده که با مشارکت بهداشت، اداره راه و شهرسازی، میراث فرهنگی، نیروی انتظامی در رستوران‌های بین راهی و احدهای اقامتی همراه بوده است.
او گفت: بازدید کارشناسی از سفره خانه‌های سنتی، اقامتگاه‌ها ، اماکن تفریحی گردشگری، هتل، رستوران‌های بین راهی انجام شده و آمادگی لازم با رویکرد رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران وجود دارد.
حسینی یادآورشد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی با شماره ۰۹۶۲۹ و یا ۰۸۶۳۳۱۲۱۹۰۶ تماس برقرار و گزارش تخلف را اعلام کنند.
معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی افزود: طبق قانون هر واحد گردشگری که دستوالعمل‌های بهداشتی در واحدهای اقامتی را رعایت نکند در نوبت اول تذکر، سپس اخطار، تعلیق و در نهایت مهر و موم می‌شود.
او یاد آور شد: شیوع کرونا سبب شد تا سه هزار میلیارد ریال به حوزه گردشگری این استان طی ۲ سال گذشته خسارت وارد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار