چمن ورزشگاه پارس شیراز پس از عملیات نوسازی زمین و کشت مجدد، سبز شده و به مرحله بهره برداری رسید ه است.
کد خبر: ۱۰۱۰۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶ 22 November 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:بیژن احمدپور رئیس دفتر فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان فارس درباره آخرین وضعیت زمین چمن ورزشگاه پارس شیراز اظهارداشت: عملیات نوسازی زمین چمن ورزشگاه پارس شیراز که توسط یکی از پیمانکاران معتبر کشور که سابقه بازسازی چمن ورزشگاه ثامن مشهد را در کارنامه دارد از ۱۴ شهریور آغاز شد.

وی افزود: پس از خاک برداری، زیرسازی، لایه سازی و استفاده از خاک غنی شده و مناسب، کار بذرپاشی چمن انجام شد و اکنون این چمن سرسبز و باطراوت آماده استفاده است، اما هرچه دیرتر از این زمین استفاده شود بهتر است، زیرا با گذشت زمان ریشه‌های چمن تقویت می‌شود.
احمدپور درباره زمان استفاده از ورزشگاه پارس شیراز اظهارداشت: با تلاش مجموعه عوامل درون استان اکنون خود زمین آماده استفاده و انجام بازی است، اما سه مورد نقص در ورزشگاه وجود دارد که برای تأیید سازمان لیگ و انجام بازی‌های خانگی تیم فجر شهید سپاسی می‌بایست این سه مورد شامل گیت ورود تماشاگران، سیستم مداربسته و سیستم صوتی ورزشگاه، توسط شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور تکمیل و راه اندازی شود که در خوش بینانه‌ترین حالت ممکن، از د‌ی ماه آینده امکان بهره برداری وجود خواهد داشت.
رئیس دفتر فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان افزود: شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان متولی راه اندازی این سه مورد است که فراخوان انتخاب پیمانکار برای نواقص ورزشگاه پارس شیراز انجام شده و امیدواریم هرچه سریع‌تر اقدام لازم توسط شرکت توسعه و تجهیز انجام شود تا از د‌ی ماه، بازی‌های خانگی تیم فجرشهید سپاسی به میزبانی ورزشگاه پارس شیراز برگزار شود.
عباس حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: بحث چمن ورزشگاه پارس با تلاش شبانه روزی همکاران و مجموعه دوستان متولی به سرانجام رسیده است و این چمن در فاز بهره برداری است که به زود‌ی با دعوت از رسانه و خبرنگاران از چمن ورزشگاه پارس رونمایی می‌شود و گزارش عملکرد‌ی ارائه خواهد شد.
وی افزود: برای راه اندازی ورزشگاه منتظر اقدامات بعد‌ی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی هستیم تا با رفع نواقص ورزشگاه بتوانیم از آن استفاده کنیم.

برچسب ها: چمن ، ورزشگاه پارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار