در راستای مقابله بی امان با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی شهرستان"میناب" طی سه عملیات موفق پلیسی، مقدار یک تن و 223 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و 5 متهم را در این زمینه دستگیر کردند.
کد خبر: ۱۰۱۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵ 26 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"میرشمسی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای مقابله بی امان با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی شهرستان"میناب" طی سه عملیات موفق پلیسی، مقدار یک تن و 223 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و 5 متهم را در این زمینه دستگیر کردند.
 
وی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه سرنی شهرستان "میناب"، حین کنترل محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه تراکتور دارای یدک کش مشکوک و در بازرسی از آن، مقدار یک تن و 67 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک، که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف و دو سوداگر مرگ را در این زمینه دستگیر کردند.
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: در عملیاتی دیگر مأموران انتظامی پاسگاه توکهور شهرستان"میناب"، در بازرسی از یک دستگاه وانت نیسان، مقدار 91 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و دو متهم را در این راستا دستگیر کردند.
 
سرهنگ"میرشمسی" خاطر نشان کرد: مأموران انتظامی پاسگاه گوربند شهرستان "میناب" حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه پژو 405 مشکوک و در بازرسی از آن، مقدار 65 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک متهم را در این زمینه دستگیر کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار