مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: مهدی وهابی آقابابایی ورزشکار قزوینی با کسب نشان نقره در رقابت‌های پارا وزنه برداری آسیایی ۲۰۲۱ بحرین خوش درخشید که نشانگر ظرفیت‌های بالای ورزشی استان در بعد قهرمانی است.
کد خبر: ۱۰۱۴۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹ 06 December 2021

 

عباس علایی مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ورزشکار الوندی در رقابت های پاراآسیایی توانست با کسب عنوان نایب قهرمانی، اولین مدال پاراوزنه برداری استان را به دست آورد.

وی گفت: نماینده استان در دسته ۴۹ کیلوگرم این رقابت ها توانست با غلبه بر حریفان، ظرفیت های ورزشی استان را در ورزش های جانبازان و معلولان به نمایش بگذارد.

این مسوول اضافه کرد: در این رقابت ها نزدیک به ۸۰۰ ورزشکار در ۹ رشته ورزشی به رقابت با یکدیگر پرداختند که درخشش در این رقابت ها نشانگر آمادگی و توان بالای ورزشکاران اعزامی است.

وی گفت: از استان قزوین به جز این ورزشکار، احمد ملاحسینی مربی وزنه برداری و بدنسازی معلولان استان نیز در کادر مربیگری تیم ملی پاراوزنه برداری به مسابقات پاراآسیایی جوانان بحرین اعزام شده بودند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: ورزش های جانبازان و معلولان در استان استعدادها و ظرفیت های زیادی دارد و قطعا در صورت حمایت مسوولان، شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر این استعدادها خواهیم بود.

چهارمین دوره از بازی‌های پاراآسیایی جوانان بحرین از یازدهم تا پانزدهم آذرماه در بحرین برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار