همزمان با بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم‌های نوجوان نشست‌های تخصصی سینمای نوجوان شبها در سینما کانون همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵ 29 September 2015
همزمان با بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم‌های نوجوان نشست‌های تخصصی سینمای نوجوان شبها در سینما کانون همدان برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم؛ همزمان با جشنواره در شب‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه در مورخ ۴، ۵ و ۶ مهرماه جاری نشست‌های سینمای نوجوان در سینما کانون همدان و با حضور دست اندرکاران سینمای کودک، میهمانان، مدیران و مسئولان شهری که در جشنواره حضور دارند، برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری نشست‌های جشنواره اظهار داشت:هر شب با دست اندرکاران سه فیلمی که در طول همان روز به نمایش در آمده است، یک گپ و گفت صمیمی و یک گفت‌و‌گوی رو در رو میان سینماگران و مسئولان سینما که در جلسه حضور دارند برقرار می‌شود.

وحید نیکخواه آزاد عنوان کرد: در نخستین شب شنبه ۴ مهرماه، عوامل فیلم‌های بدون مرز، ب ۱۲ و آسمان آبی مادرم به همراه علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و علیرضا شجاع نوری دبیر بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلمهای نوجوانان در این جلسه حضور یافتند.

نیکخواه آزاد گفت: قصد داریم برای یکشنبه شب از حضور تعدادی از داوران جشنواره در این جلسه بهره ببریم و امیدواریم روز دوشنبه ششم مهرماه نیز بتوانیم این مراسم را با حضور حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی برگزار کنیم.

وی بیان کرد: از آنجا که روز سه شنبه، ۷ مهرماه فیلم محمد رسول الله (ص) اکران ویژه دارد، ممکن است ساعت این جلسه تغییر کرده و به قبل از نمایش فیلم محمد رسول الله (ص) انتقال یابد.

نویسنده کودک و نوجوان اظهار داشت: سعی کردیم در این جلسات یک گفت‌و‌گوی غیر رسمی و صمیمی با بچه‌ها داشته باشیم که نوجوانان بتوانند به راحتی حرف‌هایشان را به زبان آورند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار