ساعاتی پیش اتوبوس مسافربری دهدشت -تهران با یک دستگاه تریلر برخورد و این حادثه چندین نفر کشته و زخمی برجای گذاشت.
کد خبر: ۱۰۱۴۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۳ 07 December 2021
تصادف اتوبوس دهدشت، تهران + اخبار تکمیلی

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد اتوبوس دهدشت -تهران در مسیر آزادراه کاشان -قم با یک دستگاه تریلر برخورد کرد.

آخرین وضعیت حادثه دیدگان
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۲۰:۴۲

طی پیگیری و تماس های معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان؛ آخرین وضعیت مصدومین تصادف صبح امروز، بررسی و پیگری‌های لازم صورت پذیرفت.

دکتر علیرضا ملک پور در این خصوص گفت : آخرین وضعیت مصدومین تصادف صبح امروز اتوبوس دهدشت -تهران درمسیر آزاد راه کاشان -قم بدین شرح می باشد که تعداد ۹نفر از سرنشینان هر دو وسیله نقلیه جان باختند.

وی اظهارکرد: تعداد ۱۶نفر دچار مصدومیت شده، که از این تعداد ۶نفر دربخش مراقبت های ویژه (ICU ) تحت درمان و مراقبت می باشند.

به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، ملک پور بیان کرد: همچنین در خصوص جابجایی و انتقال مصدومین این حادثه؛ در صورت دارا بودن شرایط لازم برای انتقال اعلام آمادگی کرد.

اعزام تیم اورژانس کهگیلویه و بویراحمد به کاشان
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۴:۱۴

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در پی تصادف اتوبوس دهدشت به تهران با یک تریلی در بامداد امروز(سه شنبه )، تیم اورژانس این استان به کاشان اعزام شد.

جهانبخش وحدت نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تیم برای پیگیری امور مصدومین و روند درمانی آن ها به محل حادثه اعزام شده اند.

وی افزود: این تیم متشکل از سه نفر شامل معاون اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، سخنگوی اورژانس و رئیس اداره هدایت عملیات بحران هستند.

رییس پلیس راه کهگیلویه و بویر احمد پیش از این گفته بود که این تصادف ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز در محور کاشان - قم به وقوع پیوست.

سرهنگ شاهپور عابدی خواب آلودگی راننده تریلی و انحراف از مسیر و برخورد رخ به رخ اتوبوس با تریلر در محور کاشان به قم اعلام کرد.

سرهنگ عابدی تصریح کرد: این حادثه در کیلومتر ۱۰ کاشان به قم رخ داده است.

وی افزود: با همکاری معاون امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان ۱۶ مصدوم نیز به مراکز درمانی اعزام شدند.

سرهنگ عابدی گفت: عملیات امدادرسانی و رهاسازی مصدومان و فوتی‌های این حادثه حدود ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه به طول انجامید.

رییس بیمارستان شهید بهشتی کاشان هم ساعتی قبل گفت: هفت نفر از مصدومان تصادف اتوبوس آزادراه کاشان - قم به دلیل شدت جراحت‌های وارده در بخش آی سی یو این بیمارستان بستری هستند.
ابوالفضل شجاعی افزود: از مجموع ۱۶ مصدوم این سانحه رانندگی یک نفر جان باخت و یک نفر (کمک راننده) از بیمارستان ترخیص شد و هفت نفر از مجروحان این حادثه نیز در بخش اورژانس بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند.

اعلام اسامی مصدومان حادثه
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۰۹:۳۹

سخنگوی اورژانس کشور درباره حادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه تریلی در آزاده راه قم_کاشان توضیحاتی ارائه کرد.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت و گو با خبرنگاران درباره آخرین جزییات حادثه تصادف در آزادراه کاشان_قم گفت: در ساعت ۰۳:۱۴ بامداد امروز سه شنبه ۱۶ آذر یک مورد حادثه تصادف بین یک دستگاه تریلی و یک دستگاه اتوبوس به سامانه اورژانس کشور اطلاع داده می‌شود.
وی با بیان اینکه این اتوبوس از مبدا دهدشت به مقصد تهران در حال حرکت بوده است، ادامه داد: براثر این حادثه ۱۶ نفر شامل ۱۴ سرنشین اتوبوس و ۲ سرنشین تریلی مصدوم و به بیمارستان منتقل شده‌اند.
سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه حال ۴ مصدوم وخیم گزارش شده است، تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه ۸ نفر از سرنشینان شامل ۷ سرنشین اتوبوس و یک سرنشین تریلی جان خود را از دست داده‌اند.
همچنین سخنگوی اورژانس کشور اسامی مصدومان این حادثه را به شرح زیر اعلام کرد:

تصادف اتوبوس دهدشت، تهران + اخبار تکمیلی

لیست مسافران اتوبوس حادثه دیده
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۰۹:۳۲

تصادف اتوبوس دهدشت، تهران + اخبار تکمیلی

فیلم و تصاویر از محل حادثه
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۰۸:۳۶
توضیحات هلال احمر اصفهان
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۰۸:۳۱

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان از کشته شدن هشت نفر و مصدومیت ۱۱ تن در تصادف رخ به رخ اتوبوس و تریلر در محور کاشان به قم خبر داد.

داریوش کریمی با اشاره به حادثه ویژه ترافیکی در اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز به مرکز عملیات هلال احمر استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه به دنبال تصادف رخ به رخ اتوبوس و تریلر اتفاق افتاده است، تصریح کرد: مسافران این اتوبوس از دهدشت به سمت تهران در حال حرکت بودند و این حادثه در کیلومتر ۱۰ کاشان به قم رخ داده است.

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: متأسفانه هشت نفر در این حادثه فوت شده، ۱۱ نفر مصدوم و دو نفر نیز رها سازی شدند.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۶ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند، افزود: یک نفر از این افراد توسط آمبولانس هلال احمر و ۱۵ نفر توسط آمبولانس‌های اورژانس به مراکز درمانی اعزام شدند.

کریمی با اشاره به اینکه عملیات امدادرسانی و رهاسازی مصدومان و فوتی‌های این حادثه حدود ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه به طول انجامید، گفت: این عملیات ساعت ۶ صبح به پایان رسید./مهر

تصادف اتوبوس دهدشت، تهران + اخبار تکمیلی

تصادف اتوبوس دهدشت، تهران + اخبار تکمیلی

اولین تصویر از محل حادثه
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۰۸:۱۹

بنابر گزارش شهروند خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد این حادثه در اتوبان کاشان و بین نطنز و عوارضی کاشان رخ داده است. 

پلیس راه عامل تصادف را خواب آلودگی راننده تریلر و انحراف به لاین حرکت اتوبوس اعلام کرده است. 

اولین تصویر از محل حادثه

تصادف اتوبوس دهدشت، تهران + اخبار تکمیلی

۹ نفر کشته
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۰۸:۱۲

بنابر گزارش شبکه خبر در این حادثه که در بزرگراه کاشان رخ داده است تاکنون ۸ نفر فوتی و ۱۶ نفر مصدوم که حال ۳ نفر وخیم گزارش شده است. 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
خدالعنت کنه رانندی تریلی رو اخه به چه قیمتی این کارو میکنین خبرمرگت خوابت میادبزن کناربخواب
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار