تابناک کهگیلویه و بویراحمد گزارش می دهد
آئین تکریم و تودیع معارفه فرماندار گچساران با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی،استاندار ،مدیران شهرستانی و آحاد عظیم مردم گچساران در سالن آموزش و پرورش گچساران برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۴۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰ 08 December 2021

آئین تکریم و تودیع معارفه فرماندار گچساران با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی،استاندار ،مدیران شهرستانی و آحاد عظیم مردم گچساران در سالن آموزش و پرورش گچساران برگزار شد.
در ابتدای این آیین نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مشروعیت ما خدمت گذاری به خلق خدا می باشد و اکنون که مجلس و دولت هر دو انقلابی و مردمی هستند دیگر بهانه ای برای کار نکردن و خدمت به مردم نداریم.
سید ناصر حسینی پور با بیان اینکه ما محل رجوع مردم برای حل مشکلات ریز و درشتی آنها می باشیم افزود: از طرف مردم به فرماندار جدید می گوییم که در دولت مردمی آقای ریسی مردم از شما انتظار دارند که روز و شب برای مشکلات این شهرستان تلاش کنید.
وی با اشاره به مجموعه نفت و گاز گچساران اظهار داشت: این مجموعه حالا دیگر یک ریس جدید دارد که در دولت انقلابی منصوب شده و این افراد دیگر نمی توانند مثل دیگر افراد گذشته اگر کوه خامی،نارک یا دیل آتش سوزی داشت ،خودشان را در حصار خانه های چند هزار متری حبس کنند،بلکه در کنار مردم خواهند بود.
حسینی اضافه کرد: نباید سر ریز نفت و گاز گچساران برای مردم شهرش فقط حق آلایندگی باشد ،بلکه نفت باید مسیولیت اجتماعی خود را به مردم رادک،لبنان و سادات ادا کند.
وی با بیان اینکه مدیر در دولت انقلابی باید چشم و دست پاک باشد ،عنوان کرد: ما مدیر ناپاک را نمی توانیم تحمل کنیم و در این دولت جایگاهی ندارد.

گچساران

حسینی افزود: مردم نیاز به مدیر میزی ندارند بلکه مدیر باید میدانی و آگاه از مشکلات مردم باشد.
وی بزرگترین مشکل مردم این شهر را اشتغال عنوان کرد و گفت:برای حل ریشه ای مشکل اشتغال قرارگاهی مرکزی اقتصادی در استانداری تشکیل شده که اگر یک سرمایه گذار به شهرستان معرفی شد در پیچ و خم قانون خشک و بی روح ادارات درگیر نباشد و بتواند در اسرع وقت اشتغالی در شهرستان ایجاد کند.
حسینی با اشاره به واگذاری زمین های منابع طبیعی به افراد برای ایجاد طرح و پروژه در شهرستان یادآور شد:به عنوان خادم مردم به شما قول خواهم داد تمامی زمین های منابع طبیعی که در ۱۵سال گذشته بنام ایجاد طرح و پروژه در اختیار افراد قرار داده شده که تبدیل به طرح نشده و هنوز در اختیار افراد قرار دارد از آن ها پس خواهم گرفت.
وی افزود: با همکاری فرماندار جدید و استاندار استان،بخش عظیمی از سرمایه گذار های که تمایل به سرمایه گذاری در شهرستان دارند را حمایت و پروژه های نیروگاه سیکل ترکیبی،منطقه ویژه اقتصادی،پتروشیمی دوم و کارخانه تولید کاشی را پیگیری خواهیم کرد .

گچساران

استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگر این آئین تکریم و معارفه گفت:تنفیذ ها همیشه در حکومت نظام جمهوری اسلامی جاری بوده و این تنفیذ ها تا زمانی که یک مدیر صادقانه و بدون منت برای مردم خدمت کنند باقی خواهد ماند.
احمد زاده خطاب به فرماندار جدید افزود: این استقبال باشکوهی که امروز مردم از شما انجام داده نشانگر حمایت از شماست پس باید بتوانید با عملکرد پاک خود این حمایت را بیشتر کنید .
وی یاد آور شد: این مردم بود که انقلاب را نگه داشته و هر جا لازم بود از کشور دفاع کردند و همیشه پای کار بودند ،پس باید برای این مردم خدمتگذار صادقانه و پاک دست بود.
احمد زاده گفت:. شما در جریان سیاسی حاکم در کشور انتخاب شدید ولی برای خدمت رسانی باید همه مردم از طوایف و جریان ها را در یک چشم ببینید و تفاوتی قائل نشوید.
وی خطاب به فرماندار و مدیران افزود:اول به خودم و بعد به شما توصیه می کنم برای این مردمی که همراه شما هستند کاری بی منت،جهادی و پاک انجام دهیم و اگر به هزار دلیل نمی توان کار یک بنده خدایی را حل کرد،یک راه حل پیدا کنید و گره از مشکل مردم باز کنید.

بیشتر بخوانید

گزارش تصویری معارفه فرماندار گچساران

فرماندار سابق گچساران هم در این جلسه گفت: کار کردن در این شهرستان سختی های خود را دارد چرا که این شهر کریدور جنوب به جنوب و دارای ۱۰درصد نفت و گاز می باشد و ۱۷درصد جوانانش بیکار که نرخ بیماری آن از متوسط کشوری بالاتر می باشد.
علیرضا اتابک افزود:حکم رانی و حکومت کردن در این شهر خیلی ساده نیست چرا که باید هم در شرایط کرونا کرکره درآمد مردم را به خاطر تامین سلامتی پایین کشید و هم جوابگوی مردمی باشی که بدون واسطه و بدون پشتوانه به جلوی در فرمانداری می آیند و با گریه تقاضای کار می کنند، و اینجاست که متوجه مشکلات مردم می شوی ولی کاری از دستت بر نمی آید.
وی اظهار داشت: من برای گرفتن پست در نظام جمهوری از بدو خدمتم تا کنون به هیچ کسی متوسل نشدم و حتی برای آمدنم به گچساران ۱۵ثانیه و برای رفتنم یک ثانیه با هیچ کسی صحبت نکردم.
اتابک یادآور شد: من در بحرانی ترین شرایط این شهرستان به اینجا انتقال داده شدم ،اعتبار نامه نماینده مردم رد شده بود و شهرستان بدون نماینده بود و از روز اول کاری وارد گود انتخابات شدم و فضای ملتهبی بود تمامی سیستم ها در شهرستان بسته و مدیران کل حاضر به آمدن به شهرستان نبودند چرا که مدیران کل فقط سر تعظیم جلوی نماینده فرو می بردند و این شهرستان هم نماینده نداشت.
وی خاطر نشان کرد: من آدم شفافی هستم دست خالی به این شهر آمده ام نه زمین گرفتم نه کسی را برای اشتغال به پتروشیمی معرفی کردم از پتروشیمی فقط فحش خوردم ولی با این حال کارگروهی تشکیل دادم که افراد بیکار و بی پشتوانه بروند ثبت نام کنند و در پتروشیمی کار کنند.
اتابک با بیان اینکه خط قرمز من مردم می باشد تصریح کرد:وقتی فضای سیاسی این شهر را دیدم اولویت کاریم آرامش مردم بود و اولین جلسه را با اصولگرایان شهر گرفتم و گفتم در اتاق من به روی همه جریان ها باز است و به تمامی قول هایی که داده بودم عمل کردم و در انتخابات بی طرف بودم .

وی اضافه کرد : در جریان انتخابات با اینکه بی طرف بودم ولی به عنوان فرماندار می خواستند به من ظلم کنند و به من می گفتند کاری بی رضای خدا انجام بده و من زیر بار حرفشان نرفتم و حق را گفتم و این حرف باید در حافظه تاریخی مردم گچساران بماند.
اتابک افزود: هنر یک فرماندار این است که به دولت کمک کند و من هم فرماندار دولت روحانی بودم و تلاش زیادی کردم و این دولت هم فردا خداحافظی خواهد کرد و دولت ها مال نظام هستند و مشروعیت آنها آرای مردم است و باید به یک دیگر احترام قایل شد.
در این ائین از زحمات علیرضا اتابک فرماندار سابق گچساران تقدیر و دیهیم به عنوان فرماندار جدید گچساران معرفی شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار