استاندار قم گفت: صحیح نیست که مشکلات مردم معطل تصمیم‌گیری مدیران باشد و در صورت ترک فعل مدیران، دستگاه قضایی و نظارتی نسبت به تخلف صورت گرفته اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۱۵۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷ 11 December 2021

به گزارش تابناک قم، سید محمد تقی شاهچراغی در جریان سفرهای هفتگی خود به بخش‌های مختلف استان صبح جمعه به بخش خلجستان سفر کرد و بعد از حضور در گلزار شهدای این روستای ورشاه این بخش و غبارروبی از مزار شهدا با مردم دیدار و گفتگو کرد.

در ادامه استاندار قم در جلسه شورای اداری بخش دستجرد در جمع مدیران استان با اشاره به ضرورت حل مشکلات و مسائل مردم و لزوم تصمیم‌گیری به موقع و سروقت مدیران اظهار داشت: صحیح نیست که مشکلات مردم معطل تصمیم‌گیری مدیران باشد و در صورت ترک فعل مدیران، دستگاه قضائی و نظارتی نسبت به تخلف صورت گرفته اقدام کنند.

در این جلسه موضوعاتی همچون مشکلات مالکین زمین‌های روستایی، وضعیت بهداشت و درمان دستجرد، آب شرب و کشاورزی منطقه، توسعه گردشگری و … مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی اتخاذ شد.

هم چنین در جریان این سفر یک روزه استاندار قم از سه راهی باغ یک و دستجرد بازدید و مشکلات جاده‌ای در این منطقه و آخرین وضعیت احداث پل هم سطح بررسی کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار