تابناک-جمعی از زنان فعال سیاسی و فرزندان شهدای هرمزگان در پیامی، از حسن توجه استاندار هرمزگان به حوزه بانوان و به کارگیری آنان در پست های مدیریتی، تقدیر و تشکر کردند.
کد خبر: ۱۰۱۵۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵ 13 December 2021

پیام تشکر جمعی از زنان فعال سیاسی و فرزندان شهدای استان هرمزگان از حسن توجه استاندار هرمزگان به انتصاب بانوان هرمزگان

به گزارش تابناک هرمزگان؛جمعی از زنان فعال سیاسی و فرزندان شهدای هرمزگان در پیامی، از حسن توجه استاندار هرمزگان به حوزه بانوان و به کارگیری آنان در پست های مدیریتی، تقدیر و تشکر کردند.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای مهندس دوستی
استاندار محترم هرمزگان 

اینک که در پرتو عنایات الهی، ایران اسلامی علی رغم توطئه های دشمنان خارجی و کج اندیشی برخی جریانات داخلی، قدم در راه توسعه گذاشته و با وجود تمامی معذوریت ها و محدودیت های موجود، خدای را شاکریم که با مدیریت هوشمندانه حضرتعالی استان هرمزگان پرچمدار ایجاد فرصت های برابر برای مشارکت زنان توانمند هرمزگانی شده است.

ایجاد فرصت های برابر برای زنانی که نه فقط نقش بسزایی در تحقق توسعه اجتماعی و سیاسی دارند، بلکه بعنوان یک نیروی فعال و سازنده می توانند بر سرعت فرآيند توسعه اقتصادی و تسریع عدالت اجتماعی نیز بیفزایند.

این اقدام حضرتعالی موجب تغییر نگاه ها و باورها به جامعه زنان خواهد شد و امیدواریم این تغییر فرهنگ خودباوری به بانوان را در سایر عرصه ها نیز شاهد باشیم.

بدینوسیله انتصاب سه بانوی فرهیخته و توانمند استان، سرکار خانم نرگس منتظری تختی به سمت سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری هرمزگان، سرکار‌خانم زهرا حمزه ای فرزند شهید به سمت سرپرست دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری هرمزگان و سرکار خانم نرگس غلامپور خواهر شهید به سمت سرپرست اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان را تبریک عرض نموده و از حسن توجه حضرتعالی به انتصاب بانوان هرمزگانی کمال تشکر را داریم.

با تجدید احترام
جمعی از زنان فعال سیاسی و فرزندان شهدای استان هرمزگان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار