دبیر هیات بدمینتون استان قم از موفقیت چهار بازیکن تیم رعد پدافند هوایی قم در کسب مجوز حضور در تورنمنت بین‌المللی جام فجر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۶۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸ 15 December 2021

به گزارش تابناک قم، علی فرجی اظهار کرد: رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون جام فجر بهمن ماه سال جاری به میزبانی هیات فارس در شهر شیراز برگزار می‌شود و تمام چهره‌های مطرح این رشته برای کسب رتبه‌های برتر این جام معتبر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: در جریان مسابقات برترین‌های بدمینتون ایران که هفته گذشته در تهران به انجام رسید، بازیکنان زیادی موفق به کسب مجوز حضور در پیکارهای بین‌المللی جام فجر شدند و در این بین چهار بازیکن تیم رعد پدافند هوایی قم محمد پایروند، مهران شهبازی، امیر قاسمی و محسن معصومی نیز به این موفقیت دست پیدا کردند.

دبیر هیات بدمینتون استان قم افزود: در پیکار برترین‌های بدمینتون ایران و در بخش انفرادی محمد پایروند بازیکن موفق کشورمان که در دو فصل اخیر عضو تیم رعد پدافند هوایی قم در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور است با شکست تمامی حریفان خود به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یافت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در قسمت دو نفره این رقابت‌ها امیر قاسمی دیگر تیم رعد پدافند هوایی عنوان قهرمانی بخش دوبل را تجربه کرد، بدین‌ترتیب پایروند و قاسمی همراه با مهران شهبازی و محسن معصومی دو بازیکن دیگر تیم رعد، بهمن ماه امسال در جام بین‌المللی فجر به میدان خواهند رفت.

فرجی در پایان از تغییر زمان برگزاری مسابقات دهم تیم رعد پدافند هوایی قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد و ابراز کرد: بازی‌های این هفته قرار بود روز پنجشنبه 25 آذر ماه برگزار شود اما به روز دوم دی موکول شد و تیم رعد پدافند قم در میهمانی تیم توس‌مسیر مشهد به میدان خواهد رفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار