چیمن حسامی :
عضو جبهه مردمی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت : باید مسئولان و کار بدستان به بانوان در حوزه مدیریت های کلان و امورات آنها توجه ویژه ای شود .
کد خبر: ۱۰۱۶۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶ 16 December 2021
به گزارش تابناک کردستان، چیمن حسامی در دیدار اعضای جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی استان کردستان در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: ما بانوان انقلابی زیادی در استان کردستان داریم و می‌بینیم که بانوان بسیجی بسیار پرشور‌تر از هر گروهی دیگر فعالیت و مشارکت دارند، و این نشان دهنده فعالیت بی شائبه و بی توقع بانوان است.

حسامی ادامه داد: امروز از همه عزیزان تقاضا میکنیم و توقع داریم که جدا از بحث حزب و گروه به مسئله بانوان در حوزه مدیریتی و اجرایی استان و کلان هم توجه شود، زیرا که بانوان ما بسیار توانمند هستند.

چیمن حسامی عنوان کرد: همچنین باید در بحث اشتغال زایی، کارآفرینی و حوزه‌های اقتصادی بانوان توجه ویژه‌ای شود و دراین امور تسهیل گری شود.

چیمن حسامی افزود: باید بدانیم که از لحاظ رفاهی، تفریحی و ورزشی بانوان دچار کمبود امکانات و فضا‌های لازم اند و باید به این موارد رسیدگی شود. در بخش‌های اجتماعی، علمی و فرهنگی بانوان فعال و نخبه‌های زیادی را داریم که خواستار این هستیم به خواسته‌های این عزیزان رسیدگی شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار