معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد ؛
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در سفرهای استانی رییس جمهور مقرر شده حداقل پنج درصد از مسکن های تولیدی مرتبط با قانون جهش تولید مسکن به ایثارگران اختصاص یابد.
کد خبر: ۱۰۱۶۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵ 19 December 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمود پاکدل اظهار داشت: براساس مصوبات سفرهای رییس جمهور حداقل ۱۰ درصد از اشتغال هر استانی به ایثارگران تعلق خواهد گرفت.

وی افزود: بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران در لایحه بودجه ۱۴۰۱ از ۳۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به ۴۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در لایحه افزایش یافته است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: سه موضوع اصلی اشتغال، مسکن و معیشت ایثارگران در دستور کار معاونت تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران است که در این بخش ها تلاش های خوبی انجام شده است.

پاکدل یادآور شد: تکمیل مجتمع های فرهنگی و ورزشی توانبخشی و ساماندهی گلزار شهدا نیز در دست اقدام است.

وی ابراز اضافه کرد: در دولت جدید سعی داریم اقدامات ارزشمندی در راستای کاهش مشکلات ایثارگران انجام شود.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان داشت: در فراکسیون امور ایثارگران مجلس هم تلاش داریم در بحث معیشت نیز به امور ایثارگران بیشتر توجه کنیم.

به گفته پاکدل طی ۲ ماهه نخست آغاز کار دولت سیزدهم گزارشی در خصوص مشکلات ایثارگران به معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اراشه که در آن چالش ها، خواسته ها و مطالبات ایثارگران مطرح و احصا شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار