نشست اعضای شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در این استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۷۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴ 20 December 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نشست اعضای شورای وحدت اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در این استان برگزار شد.

در این نشست سید علی‌محمد دانشی نایب رئیس شورای وحدت استان با اشاره به فعالیت تشکل‌های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد گفت: در کل کشور ۵۰ حزب و تشکل فعالیت می‌کند که در استان ما تعداد ۱۷ تشکل دبیر و مسئول دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه لازم است در استان جامعه روحانیت مبارز تشکیل شود گفت: در همین زمینه تعدادی از روحانیون شورای وحدت عضو جامعه روحانیت مبارز استان هستند.

در این نشست حجت‌الاسلام صفدر پناهی رئیس شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شورای وحدت استان در وهله اول از مسئولان دولت انقلابی حمایت کرده و در وهله دوم مطالبه‌گری از مسئولان خواهیم داشت چراکه حزب و جناح سیاسی نیستیم لذا مطالبه‌گری به نفع مردم و در جهت توسعه استان خواهیم داشت.

 

رئیس شورای وحدت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه ما در شورای وحدت خود را موظف به پیروی از نماینده ولی‌فقیه در استان به عنوان یک بازوی توانمند در خدمت ایشان می‌دانیم که در عرصه فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی می‌توانیم به عنوان بازوان توانمند در کنار شما باشیم تا بتوانید مردم را دلگرم در صحنه نگه داریم.

پناهی در ادامه گفت: شورای وحدت استان در برگرفته از افراد توانمند و ذی نفوذ در مجموعه‌های مختلف است و می توانند در حوزه های مختلف به توسعه استان کمک کند.

وی افزود: به دنبال منافع سیاسی و گروهی و حزبی نیستیم و از مسئولان هم مطالبه گروهی و جناحی نداریم.

وی گفت: هشت سال در دولت گذشته مردم دیده نشدند همه‌چیز به برجام پیوند زده شد امیدواریم مسئولان در استان مجدانه و پرتلاش کاری کنند که دوباره اعتماد مردم جلب شود./ فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار