تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم بعد از سه هفته تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در دهمین مسابقه این فصل به مصاف توس‌مسیر مشهد می‌رود.
کد خبر: ۱۰۱۷۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳ 22 December 2021

به گزارش تابناک قم، دیدارهای فصل جاری لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور طبق تقویم فدراسیون بدمینتون به دلیل برگزاری رقابت برترین‌های ایران که یکی از مراحل انتخابی جام بین‌المللی فجر نیز محسوب می‌شد، بعد از سه هفته تعطیلی بار دیگر از  روز دوم دی‌ماه پیگیری می‌شود.

بدمینتون‌بازان تیم رعد پدافند هوایی قم که از ۹ بازی این فصل ۶ برد و ۳ باخت در کارنامه دارند و هم اکنون بعد از تیم صدرنشین شهرداری شهر بابک در تعقیب این تیم رتبه دوم جدول را به خود اختصاص داده‌اند، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه دوم دی‌ماه در مشهد به مصاف تیم توس‌مسیر این شهر می‌روند.

نماینده بدمینتون استان قم که در فصل ۱۳۹۹ رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور توانست با اقتدار عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد، در این دوره نیز با مدیریت مهدی فرجی، سرمربیگری محمدرضا مطیع، سرپرستی مهدی خرّم و با ترکیب محمد پایروند، مسعود پیروزی، امیر قاسمی، شادمهر حیدری، مهران شهبازی، صدرا صادقی، محمدمعین خاکی، رضا جانقربان، علیرضا افکانه و محسن معصومی رو در روی حریفان قرار می‌گیرد و همچنان امیدوار به تکرار قهرمانی است.

البته وضعیت جدول رده‌بندی لیگ برتر با توجه به یکه‌تازی تیم شهرداری شهر بابک که از ۹ بازی ۹ برد در کارنامه دارد و هنوز تنها تیم بدون باخت این فصل محسوب می‌شود، حکایت از اقتدار این تیم در مسیر قهرمانی لیگ ۱۴۰۰ دارد اما با توجه به سه مصاف این تیم با رقبای تعقیب کننده مدعی نظیر رعد پدافند هوایی قم، هیات سیستان و بلوچستان و چادرملو اردکان، بدمینتونی‌ها منتظر یک چالش جالب و جذّاب در هفته‌های پایانی لیگ امسال هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار