استاندار هرمزگان گفت: باید در جهت کاهش آسیب‌پذیری و ارتقاء سطح آمادگی استان هرمزگان در برابر بحران‌ها و تهدیدات مختلف کار کنیم.
کد خبر: ۱۰۱۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱ 27 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، در نشست شورای پدافند غیرعامل استان هرمزگان با تأکید بر اهمیت پدافند غیرعامل و آمادگی برای کاهش آسیب‌پذیری در برابر تهدیدات، خاطرنشان کرد: در این خصوص باید هم در برابر تهدیدات خارجی آمادگی داشته باشیم و هم در ارتباط با تقویت زیرساخت‌ها به شکلی عمل کنیم که کمتر ضرر ببینیم.
 
وی ادامه داد: باید هوشیاری ما متناسب با شرایط موجود باشد و بکوشیم در زمان حوادث زیرساخت‌های ما کمتر آسیب ببیند هم‌چنین قدرت بازدارندگی خود را افزایش دهیم.
 
استاندار هرمزگان با بیان این‌که زمانی که بحرانی ایجاد می‌شود باید آن را مدیریت کنیم، افزود: استان هرمزگان با بحران‌های مختلفی مواجه است و میزان خطرپذیری این استان نیز با توجه به وجود ساحل طولانی و 14 جزیره، بیشتر از دیگر نقاط ایران است اما در این استان با کمبود امکاناتی هم‌چون بالگرد امداد و نجات مواجه هستیم.
 
جادری تصریح کرد: باید در جهت کاهش آسیب‌پذیری و ارتقاء سطح آمادگی استان هرمزگان در برابر بحران‌ها و تهدیدات مختلف کار کنیم و آستانه‌ی مقاومت و امنیت اجتماعی و روانی مردم در برابر تهدیدات را افزایش دهیم.
 
وی خاطرنشان کرد: هم‌چنین یکی از دغدغه‌های فکری ما در هرمزگان آسیب‌پذیری در بخش آب با توجه به کمبود آب است.
 
استاندار با بیان این‌که هرمزگان استان پیش‌رو در دفاع از کشور است، تصریح کرد: هرمزگان استراتژیک‌ترین استان کشور است و باید در جهت تقویت امکانات و تجهیزات در این استان کوشید.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار