تابناک- عضو شورای شهر بندرعباس گفت:امروز دیگر طرح سوالتان تابو شکنی نیست بلکه حرمت شکنی است حرمت اعضا و شهردار را میان هم شکستید و بذر اختلاف میان دو طرف کاشتید. حتی شأن نظارتی شورا را زیر سوال بردید.
کد خبر: ۱۰۱۸۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳ 28 December 2021

به گزاش تابناک از هرمزگان یعقوب دبیری نژاد گفت: مسسبان ايجاد دو دستگي و اختلاف ميان شوراي يكدست و همدل پنج ماه قبل كساني هستند که با قبضه كردن و تقسيم بندي كميسيون ها و ارکان تصمیم گیری شورا موحبات ایجاد دوستگی و اختلاف شده و صدای منتقدین را خاموش نمودند.

مگر تا همین چند ماه قبل شعار نمی دادید شهردار یار دوازدهم شورا است؟ کدام داور و از کجا سوت اخراج شهردار را از این تیم یک دل و متحد به صدا در آورده است؟

مسببان وضعیت فعلی کسانی هستند که وقتی در روز دفاع از برنامه های کاندیدهای شهرداری، به آنها گفته شد بین دفاع از برنامه ها و رأی اعتماد یک هفته فرصت تنفس و تحقیق بگذارید، با لجبازی و بی صبری در عرض ده دقیقه شهردار انتخاب نمودند و اشتباه قبل خود را تکرار نموده و حتی ده ماه نتوانستند برای بررسی منصفانه عملکرد وی صبر و تحمل نمایند.

امروز دیگر طرح سوالتان تابو شکنی نیست بلکه حرمت شکنی است. حرمت اعضا و شهردار را میان هم شکستید و بذر اختلاف میان دو طرف کاشتید. حتی شأن نظارتی شورا را زیر سوال بردید.

چطور عملكرد اين روزهاي خود و بوي تعفن اختلاف افكني ميان جوانان پر انرژي انقلابي كه با نيت خدمت به مردم و نه جريان سازي انتخابات مجلس وارد گود شده اند را حس نمي كنیم؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار