مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از تسهیل شرایط به منظور پرداخت صورتحساب آب بها مشترکین روستایی، همزمان با قرائت کنتور توسط مامورین قرائت ضمن بهره گیری از دستگاه‌های کارتخوان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۹۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶ 29 December 2021
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از تسهیل شرایط به منظور پرداخت صورتحساب آب بها مشترکین روستایی، همزمان با قرائت کنتور توسط مامورین قرائت ضمن بهره گیری از دستگاه‌های کارتخوان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، سیدهادی حسینی بیداربا اشاره به اینکه از زمان ادغام دو مجموعه آبفای شهری و روستایی، خدمت به مشترکین بیش از پیش در اولویت اقدامات قرارگرفته است، گفت: خدمت به هم استانی‌های عزیز را از تکالیف ذاتی خود میدانیم.

وی افزود: درشهر‌های استان ۴۸ ساعت پس از قرائت کنتور از سوی مامور قرائت، پیامک صورتحساب برای مشترک ارسال میشود که این پیامک حاوی لینک پرداخت آنلاین می‌باشد.

وی ضمن اشاره به پرداخت غیرحضوری قبوض آب طی سال‌های اخیر عنوان کرد: مشترکین می‌توانند پرداخت غیرحضوری قبوض را از طریق لینک پرداخت آنلاین صورتحساب‌های پیامکی، پرداخت آنلاین از طریق سایت خدمات الکترونیک، دستگاه‌ای تی ام، اینترنت و تلفن‌بانک انجام دهند.

حسینی بیدار همچنین توضیح داد: در روش پرداخت آنلاین، مبالغ سریع‌تر به شرکت آبفا انتقال می‌یابد.

وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان همدان در حال حاضر با به کارگیری ۸۵ نفر مامور قرائت، در حال خدمت رسانی به مشترکین شهری و روستایی است، گفت: هم اکنون ۱۴۳ دستگاه کارتخوان در مجموعه آبفای استان فراهم می‌باشدکه از این تعداد ۱۲۰ دستگاه به صورت سیار (جهت تسهیل در خدمت به مشترکین روستایی و پرداخت در محل توسط مامورین قرائت و وصول) و ۲۳ دستگاه به صورت ثابت به منظور دریافت هزینه آب بها و انشعاب خریداری و به کار گیری شده است.

مدیر عامل آبفای استان همچنین خاطرنشان کرد: این مجموعه اقدامات در راستای سهولت دسترسی شهروندان به خدمات شرکت، کاهش حجم ترافیک شهری، کاهش مصرف سوخت، صرفه جویی در وقت، کاهش مغایرت‌های بانکی، به روز بودن حساب‌ها و همچنین جلوگیری از گسترش ویروس کرونا انجام می‌شود.

حسینی بیدار همچنین یادآور شد: پیش از این نیز در تمامی شهر‌ها و روستا‌های استان همدان امکانی فراهم شد تا مشترکان شهری و روستایی از طریق تماس با شماره تلفن ۱۲۲، نسبت به تسویه حساب و صدور قبض پیامکی، ثبت و یا تغییر شماره تلفن همراه خود اقدام کنند.

وی در نهایت عنوان کرد: ارائه خدمات ۲۴ گانه نظیر: واگذاری انشعاب، تسویه حساب، صدور قبض المثنی، تغییر نام، بررسی صورتحساب، آزمایش کنتور و ... از طریق سامانه خدمات الکترونیک به نشانی ""es.hww.ir انجام میشود.
 
منبع: روابط عمومی آبفای استان همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار