آیت الله لطف الله دژکام : در شرایط حساس رویارویی با دشمن، این گونه نیست که یک جناح برود کنار و صرفا وضعیت را مشاهده کند، بلکه همانگونه که رئیس‌جمهور تاکید کرد، همه باید کمک کنند، چون مساله، کشورمان است.
کد خبر: ۱۰۲۰۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 03 January 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: آیت الله لطف الله دژکام در جلسه شورای اداری استان فارس افزود: گاهی هر زمانی که سخن از وحدت می‌شود، برخی دایره وحدت را به جریان خاص کاهش می‌دهند.
وی بیان کرد: در شرایط حساس رویارویی با دشمن، این گونه نیست که یک جناح برود کنار و صرفا وضعیت را مشاهده کند، بلکه همانگونه که رئیس‌جمهور تاکید کرد، همه باید کمک کنند، چون مساله، کشورمان است.
نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: مشکل کشور را باید اکنون حل کنیم و امروز مردم نیازمند حمایت مسئولان هستند و در این مسیر نیاز به همدلی و استفاده از تجربیات یکدیگر داریم.
امام جمعه شیراز گفت: دولت و رئیس جمهور در حال تلاش برای حل مشکلات هستند، نمی‌گوییم کارها بدون نقص است اما حیثیت کشور، ایجاب می کند با پرهیز از تخریب، شرایط را برای حل مشکلات و حفظ انسجام ملی فراهم کنیم.
آیت الله دژکام با اشاره به شرایط بین‌المللی گفت: امروز در جهان، قدرتمندی خود را احساس می‌کنیم اما در وضعیت حساسی قرار داریم و باید به نقطه‌ای برسیم که جایگاه کشور ما به عنوان کشور مستقل و قدرتمند تقویت شود.
نماینده ولی‌فقیه در فارس در ادامه با بیان اینکه برای پیشبرد اهداف با مجموعه اداری استان همراهی می‌کنیم، گفت: باید با تقویت این همراهی و همدلی، به نتایج خوبی برسیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار