آقای فرمانداری که به نام اصول و ارزشها بر کرسی تکیه زده ای که پایه هایش بر روی آثار خون های ریخته شده مدافعان این انقلاب و این سرزمین قرار گرفته است ! تکلیف ایت که مراقب این چهره های هزار رنگی باشید که طبیعت آنان با آفتاب پرست مو نمی زند !
کد خبر: ۱۰۲۰۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰ 05 January 2022

تابناک ایلام ::در ایران دولت تغییر کرده است ،هشت سال از صدارت یک تفکر بر سیستم سیاسی واجرایی کشور گذشت و تفکر جدیدی بر امور حاکم شده است ،تفکری که به دلیل نزدیکی به اصل حاکمیت و ایدئولوگ های قدرتمندی که بر شئون گوناگون کشور به گونه های متعدد حکمرانی می کنند متفاوت از قبل است ،از سویی نیز تمامی کسانی که با این تفکر احساس  همزاد پنداری می کنند ،برای تصاحب مناصب مدیریتی خیز برداشته اند ،یکی در راستای عمل به تکلیف و دیگری برای تامین منافع خود و نزدیکانش!

آنکه را که به دلیل اعتقاداتش و در راستای ادای تکلیف از این تفکر حمایت کرده و بی طمع بر اصول واعتقادات خود پایبند مانده است واز طرفی مولفه های یک مدیر را خود داراست ،حق دارد بر اساس توان و تخصصش در مصادر مدیریتی به کار گرفته شود واز قضا مدیریت تخصص و تعهد گرایانه نیاز امروز کشور است ؛اما باید مراقب هزار چهره های سیاست پیش بود که پاشنه آشیل مدیریت کشورند!

البته قبل از پرداختن به اصل موضوع این وجیزه ،باید گفت هر فردی چنانچه بر اساس اعتقاد به یک تفکر و صرفا در راستای تمایلات درونی خود از یک جریان حمایت کرد و طمع قدرت وثروت در درون وبرون وی تغییری ایجاد نکرد ،از هر گرایش سیاسی مورد تایید در کشور که باشد ،هم مورد احترام است و هم مورد اعتماد !

اما هستند افراد هزار چهره ای که دیدگاه و اعتقاد آنان را منافعشان تعیین می کند ،امروز وفردایشان باهم تفاوت دارد ،در گعده های اصلاح گرایانه از اصلاح طلبی می گوید و صبحش تسبیح به دست با یقه ای بسته ،استغفرالله گویان راهای محافل اصولی می شود!

در هنگامه رقابت های انتخاباتی یک پایش در ستاد چهره قدرتمند اصلاحیون است و پای دیگرش در ستاد گزینه محتمل پیروز اصولگرایان ! در اندرونی جیب چپ کتش جکم ستاد انتخابات چپی ها و در جیب راستش حکم ستاد راستی هاست! باور کنید برای روز مبادا همیشه یک ژیلت در جیب مخفی به همراه خود دارد وصد البته در زیر چفیه آویخته بر گردنش ،اگر گزاف نگویم کرواتی پنهانی به همراه داشته باشد !

برایش چندان سخت ونفسگیر نیست ،فاصله چپی یا راستی شدن، پهنای سینه قرار گرفته در بین دوجیب کت اوست !با اعلام کاندیدای پیروز انتخابات در طرفه العینی دست در جیب فرو کرده و با عَلم کردن حکم ستاد مرتبط !شادمانه با هواداران پایکوبی می کند ! آنان قهرمانان روزهای یکشنه سپهر سیاسی ایران نام گرفته اند ! دوزیستان ،آفتاب پرست مسلکی که این روزها ریشه در ساختارهای مدیریتی کشور دوانده اند و عامل تمامی ناکامی ها در حوزه های گوناگون شده اند !

این روزها در اطراف استانداری ،فرمانداری و گعده فعالین ستادهای انتخاباتی تا دلتان بخواهد از این دست آدم ها یافت می شود ،پیدا کردن آنان هم چندان هم نه هنر می خواهد و نه چشم بصیرت ،کافیست قدری در پیشینه آنان سرک کشید ،آنگاه ست نهان شود تمامی دارد وندار نهان و پنهان این قهرمانان روز بعد از انتخابات !

آقای فرمانداری که به نام اصول و ارزشها بر کرسی تکیه زده ای که پایه هایش بر روی آثار خون های ریخته شده مدافعان این انقلاب و این سرزمین قرار گرفته است ! تکلیف است که مراقب این چهره های هزار رنگی باشید که طبیعت آنان با آفتاب پرست مو نمی زند !

فردی را در انتخابات 88 با شکست نامزد مورد حمایتش بی درنگ از درون موتلفه ای ها سر در می آورد و با طلوع آفتاب تدبیری ها در سپهر مدیریت کشور ،پرچم امید بلند می کند و حال که انقلابیون سکاندار مدیریت کشور شده اند ،با یقه بسته احکام ستادهای انتخاباتی را پیرهن عثمان کرده است ،گزینه مناسبی برای معاونت فرمانداری یا مدیریت دراین دولت نمی باشد .

بشناسید طبیعت هزار چهره های سپهر سیاسی استان را که شناختن نیمی از اصول مدیریت است ،مدیریتی که سالهاست در زیر پای این چهره های هر ساعت یک رنگ روی خوش به خود ندیده است و اینک آثارش در مواضع مردم کوچه وبازار در خصوص حاکمان کشور پیداست !

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار