کد خبر: ۱۰۲۱۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵ 08 January 2022
 استاندار همدان، در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا، ضمن تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توسط مردم استان، گفت: وضعیت رنگ‌بندی کرونایی استان، آبی است، برای حفظ این وضعیت می‌بایست، مردم پروتکل‌های بهداشتی، زدن ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت کرد.
 
به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی فرزاد افزود: وضعیت آبی کرونایی استان می‌تواند شکننده و متزلزل باشد، از شرکت در دورهمی‌های خانوادگی و اجتماعات پرهیز شود.

 وی با اشاره به شناسایی موارد جدی اومیکرون در استان، گفت: طبق گزارش‌های دانشگاه علوم پزشکی دو مورد اومیکرون در استان شناسایی شده است. 

 قاسمی فرزاد میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان را رضایت‌بخش ندانست و گفت: میزان رعایت پروتکل‌ها در کشور ۴۹درصد و در استان به ۴۳درصد کاهش یافته است.

 استاندار همدان تاکید کرد: علوم پزشکی در راستای پیشگیری از تجمع در مراکز درمانی و مطب‌ها، نظارت جدی بر سیستم نوبت‌دهی، در سطح استان انجام دهد. همچنین طرح سکوی هوشمند مدیریت کرونا در استان به طور جدی انجام و اجرا شود.

 قاسمی‌فرزاد از جامعه روحانیت استان، ائمه جماعات خواستار شد تا در راستای ترغیب مردم به تزریق دز سوم واکسن کرونا اقدام کنند، وی در ادامه گفت: روسای حوزه‌های علمیه و ائمه جماعات در راستای اقناع‌سازی مردم و ترغیب آن‌ها به تزریق دز سوم واکسن کرونا اقدام کنند.
 
وی در ادامه با اشاره به تلاش‌های کمیته‌اطلاع‌رسانی و اصحاب رسانه، گفت کمیته اطلاع‌رسانی، صدا و سیما و اصحاب رسانه، در راستای ترعیب مردم به تزریق دز سوم کرونا در استان اقدام کنند.

استاندار همدان در پایان برای پیشگیری از تجمعات در استان، تشدید روند نظارت و کنترل بر پاساژ‌ها، مراکز تجمعی و بازار استان خواستار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار