از ابتدای سال جاری تاکنون ۹ هزار و ۷۹ مددجوی کمیته امداد استان مرکزی از خدمات مشاوره و راهنمایی حضوری و غیرحضوری این نهاد با اعتبار بیش از ۱۶۶ میلیون تومان بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۰۲۱۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷ 09 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی ،احمد بوالحسنی ، معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی گفت: ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی به مددجویان در قالب دوره‌های گروهی و فردی و بر اساس رده‌های سنی مختلف در راستای بهبود سلامت عمومی به مددجویان ارائه می‌شود.
وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹ هزار و ۷۹ مددجوی کمیته امداد استان مرکزی از خدمات مشاوره و راهنمایی حضوری و غیرحضوری این نهاد با اعتبار بیش از ۱۶۶میلیون تومان بهره‌مند شدند.
وی یادآورشد:بهداشت روانی ،سلامت معنوی ،مهارت‌های فرزند پروری دینی و مهارت ارتباط با کودکان و نوجوانان،راهکارهای تغییر و اصلاح رفتار ، آموزش سبک زندگی اسلامی مهارت‌های زندگی ،آموزش مهارت‌های قبل و بعد از ازدواج از موضوعات مورد مشاوره بوده است. 
معاون فرهنگی کمیته امداد استان از همکاری کلینیک‌های تخصصی مشاوره و روانشناسی با کمیته امداد استان خبردادو گفت:مراکز نیکوکاری تخصصی مشاوره با این نهاد همکاری داشته و در سال جاری۳۲۳۲ مورد به این کلینیک ها برای انجام مشاوره معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار