طی 6 ماهه نخست امسال؛
مدیر کل ثبت احوال خراسان شمالی گفت: طی 6 ماهه نخست امسال، 38 هزار و 297 نفر برای کارت ملی هوشمند در استان ثبت نام کرده اند که از این تعداد بیش از 23 هزار کارت ملی صادر شده است
کد خبر: ۱۰۲۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲ 28 September 2015

علی زاهدی نیا در گفتگو با خبرنگار تابناک خراسان شمالی، با اشاره به اینکه سال گذشته تنها 18 هزار و 620 نفر در 12 ماه برای ثبت نام کارت ملی هوشمند اقدام نموده اند، گفت: طی 6 ماهه نخست امسال 38 هزار و 297 نفر در سامانه صدور کارت ملی هوشمند ثبت نام کرده اند.

وی افزود: از ابتدای سال 94 تا پایان شهریور ماه، 23 هزار و 933 کارت ملی هوشمند صادر شده است و 15 هزار و 924 نفر کارت ملی خود را تحویل گرفته اند.

زاهدی نیا با اشاره به اینکه کارت ملی هوشمند برای افراد بالای 15 سال صادر می شود، تصریح کرد: هم اکنون در استان 67 هزار فرد بالای 15 سال زندگی می کنند.

وی ادامه داد: خراسان شمالی در رتبه بندی ثبت نام کارت ملی هوشمند جزو 5 استان اول می باشد.

مدیر کل ثبت احوال خراسان شمالی تعداد ایستگاههای صدور کارت ملی هوشمند را 8 اداره ثبت احوال، 8 اداره پست در استان و 2 مرکز دفتر پیشخوان در بجنورد اعلام کرد و گفت: تا یک ماه آینده در هر شهرستان یک دفتر پیشخوان برای صدور کارت ملی فعال می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: افراد واجد شرایط می توانند از طریق سایت www.ncr.ir اقدام به ثبت نام در سامانه کارت ملی هوشمند نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار